Plazma

Kako je mrvica postala simbol veličine – priča o snazi brenda Plazma

Ognjen Lazić, direktor marketinga i COMEX-a u kompaniji Bambi, na 12. Marketing Summitu u Beogradu govorio je o požaru koji je zadesio fabriku Plazme i o tome kako se gradi poverenje u kriznim trenucima. „Naš prvi zadatak bio je da prepoznamo sve one koji čuvaju brend – od 950 zaposlenih, do trgovaca i najvernijih potrošača. Svi su želeli odgovore”, podsetio je Lazić na krizni period koji je zadesio kompaniju u julu prošle godine.

Kada se u julu 2024. godine dogodio veliki požar u proizvodnom pogonu Plazme, pred timom kompanije Bambi našao se jedan od najvećih izazova u istoriji brenda.

Ključni izazov je bio ostati dosledan brendu Plazma

Ognjen Lazić, direktor marketinga na beogradskom Marketing Summitu istakao je da je ključni test bio kako ostati dosledan i autentičan u komunikaciji – u momentu kada više nije bilo ni proizvoda, ni jasne slike kada će se proizvodnja nastaviti.Plazma

„Naš prvi zadatak bio je da prepoznamo sve one koji čuvaju brend – od 950 zaposlenih, do trgovaca i najvernijih potrošača. Svi su želeli odgovore. Zato smo odmah formirali tim koji je obuhvatio HR, brend, korporativne komunikacije i prodaju, kako bismo osigurali jedinstvenu i iskrenu poruku prema svim zainteresovanim stranama“, objsnio je Lazić.

Nakon što je požar ugašen, menadžment se brzo okupio, iako fizički pristup fabrici nije bio odmah moguć.

Prva faza krizne strategije bila je informisanje – smiriti situaciju, objasniti razmere štete i tražiti strpljenje. „Zamolili smo zaposlene za mrvicu poverenja. I dobili smo je. Nijedan snimak nije procureo, nijedna neproverena priča nije izašla. To pokazuje kakvu kulturu imamo“, istakao je Lazić.

Druga faza bila je emocionalna – engage.

Iako fizički proizvod nije bio prisutan, cilj je bio da Plazma ostane deo svakodnevnih rituala potrošača, makar samo kao emocija.

„Naši potrošači vole brend. Njihova reakcija je uvek snažna – bilo da lansiramo novi proizvod ili kada nas zadesi kriza. Odsustvo reakcije bi bilo najgore“, rekao je Lazić, osvrćući se i na lansiranje slane Plazme i Plazma kocke, koje su izazvale burne komentare, ali i pokazale koliko je brend živ.

Plazma

Treća faza komunikacije, celebrate, planirana je kao trenutak povratka Plazme na police i proslava otpornosti brenda i poverenja koje je opstalo. „Kada su police ostale prazne, ljudi nisu odmah poverovali. Verovali su svojim očima tek kada je nestala njihova rutina – plazma uz kafu, plazma za decu. Tada su shvatili da brend nije samo proizvod, već deo života“.

Uprkos šoku koji je prouzrokovao požar, Plazma je pokazala da se veličina meri u kriznim trenucima. Mrvica poverenja, autentičnosti i doslednosti, postala je temelj za ponovno građenje. I upravo je ta mrvica, kako je zaključio Lazić, postala simbol veličine – brenda, ljudi i odnosa sa potrošačima.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/Nemanja Kuč

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE