Kako je Lesaffre obezbedio snabdevanje srpskog tržišta kvascem tokom pandemije?

Od početka vanrednog stanja u Srbiji, među najtraženijim namirnicama u prodavnicama, bio je kvasac. Kompanija Lesaffre je odlučno reagovala na znatno povećanu potražnju i uspešno snabdela naše tržište.

“Ono što je zanimljivo u ovakvoj situaciji, jeste da je to neka psihološka sigurnost kod naših građana da je kvasac u kući, da je tu, makar bio i u zalihama u zamrzivaču. Kada je prvi talas potražnje prošao, gde su ljudi kupovali po nekoliko komercijalnih kutija kvasca, što je više nego njihova godišnja konzumacija i kada su shvatili da kvasca ima u radnjama, stanje se stabilizovalo. Ostaje pitanje gde je sav taj kupljeni kvasac završio?”, kaže direktor kompanije Lesaffre Srbija, Miodrag Jelić.

Po proglašenju vanrednog stanja i prvog juriša na prodavnice, isplivala je činjenica da je potražnja kvasca mnogostruko veća u odnosu na regularnu situaciju. Kako se najviše problema javilo na polju logistike i distribucije ove strateške namirnice, kompanija Lesaffre Srbija imala je izazov da prilagodi svoje poslovanje novonastalim okolnostima i pronađe načine za distribuciju ovog proizvoda.

“Kako kvasac u kockama  dopremamo iz Mađarske, s obzirom na uvedene mere Vlade Republike Srbije, problem je bio kako dovesti kvasac iz Budimpešte. Napornim radom svih zaposlenih u kompaniji Lesaffre, uz veliku pomoć Privredne komore Srbije i Francusko-srpske privredne komore vrlo brzo smo uspeli da kamione sa prioritetom puste preko granice iz Mađarske i dopreme kvasac u Srbiju. Danonoćno smo bili u kontaktu sa njima i sve prepreke smo otklanjali zajedno u najkraćem mogućem roku”, objašnjava Jelić.

Koliko je potražnja bila ogromna, govori podatak da je proizvodnja kvasca u malim pakovanjima bila 6 do 7 puta veća od redovne. Apelovalo se na građane da ne prave zalihe i time veštački stvaraju nestašicu ovog proizvoda.  Miodrag Jelić je rekao da je potražnja uticala na stanje zaliha ambalaže pa je doneta odluka  da se roba pakuje i u belo nebrendirano pakovanje, koji sadrži samo deklaraciju sa obaveznim elementima. Takva situacija je bila sa kvascem za kućnu potrošnju, što se tiče kvasca za industrijsku proizvodnju, iako je potražnja bila uvećana, kompanija Lesaffre je odgovorila potrebama tog dela tržišta i nije se osetila nestašica.

“Sva naša proizvodna postrojenja trenutno rade i naši timovi nastavljaju da ulaže napore u ispunjavanje zahteva kupaca u narednim danima i nedeljama. Nastavićemo da se prilagođavamo razvoju situacije i prilagodićemo naše poslovanje odlukama Vlade Srbije uz maksimalan napor na obezbeđivanju potreba naših kupaca i bezbednosti naših zaposlenih“, zaključio je Jelić.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE