KAD NADLEŽNI TVRDE: Žalbi sve više, a kupci sve zaštićeniji

Broj prigovora potrošača u Srbiji stalno raste i 2017. godine ih je bilo skoro 17.000, trećinu više nego pre pet godina, a najviše na obuću, kažu u Ministarstvu trgovine.

„Potrošači znaju kome da se obrate za pomoć u rešavanju problema, a sa druge strane, sve više se primećuje spremnost trgovca da u što kraćem roku reše reklamaciju potrošača jer time stiču veću lojalnost“, izjavila je državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač.

Navela je da je najviše žalbi na obuću (21 odsto), na mobilne telefone (12 odsto), na belu tehniku (šest odsto), na računare i IT opremu (šest odsto), na nameštaj (pet odsto), i na odeću i televizore (po četiri odsto).

„U zaštiti potrošača skoro da su dostignuti evropski standardi“, kazala je Kovač i istakla da je ove godine za podršku udruženjima za zaštitu potrošača namenjeno državnih 20 miliona dinara, trećina više nego prethodne godine.

„Nastojimo da pružimo podršku povećanju kadrovskih, materijalnih i tehničkih kapaciteta udruženja za zaštitu potrošača, a potrebno je raditi na daljem unapređenju saradnje svih nosilaca zaštite potrošača“, kazala je Kovač.

Jedan od najvećih uspeha Zakona o zaštiti potrošača koji je u primeni od septembra 2014. godine, jeste kolektivna zaštita potrošača,rekla je Kovač agenciji Beta uoči Svetskog dana zaštite potrošaća – 15. marta.

Izvor: Beta

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Komentari

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE