Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prekomerna konzumacija soli

    Japanci lansirali kašiku koja menja ukus hrane – tvrde da je ZDRAVIJA opcija

    Prekomerna konzumacija soli povezana je sa visokim krvnim pritiskom, moždanim udarom i drugim bolestima.

    Japanski proizvođač pića Kirin Holdings lansira elektrificiranu kašiku za koju naučnici tvrde da promoviše zdraviju ishranu poboljšavajući slane ukuse bez dodavanja soli.

    Lansiranje proizvoda u ponedeljak je prva komercijalizacija tehnologije koja je osvojila prošlogodišnju satiričnu Ig Nobelovu nagradu za neobičnu nauku.

    Kirin će prodati samo 200 električnih kašika i to na internetu, po ceni od oko 117 evra i ograničenu količinu u japanskoj prodavnici u junu, ali se nada da će prodati milion primeraka širom sveta za pet godina. Prodaja u inostranstvu počeće sledeće godine, prenosi Poslovni dnevnik.

    Plastična i metalna kašika razvijena je u saradnji sa profesorom Univerziteta Meiji, Homei Miyashita, koji je prethodno pokazao kako električni štapići za jelo poboljšavaju ukuse, u ovom slučaju utisak o slanoći.

    Kirin, kompanija koja pokušava da uđe u oblast zdravlja prodajom pića, tvrdi da je ova tehnologija posebno važna za Japan jer tamo odrasla osoba u proseku dnevno konzumira 10 grama soli, što je duplo više od preporuke Svetske zdravstvene organizacije.

    Prekomerna konzumacija soli povezana je sa visokim krvnim pritiskom, moždanim udarom i drugim bolestima.

    „Japan ima kuhinju koja favorizuje slane ukuse“, rekla je istraživač iz kompanije Kirina, Ai Sato i dodala: „Japanci u celini moraju da smanje unos soli, ali može biti teško napustiti naše navike u ishrani. To nas je dovelo do razvoja ove električne kašike“, rekla je ona.

    Kašika je teška oko 60 grama i radi na punjivu litijumsku bateriju.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE