
Iza kulisa hotela The Bristol Belgrade: Iskustvo koje traje duže od samog boravka
U tišini jutra, dok se svetlost spušta niz fasadu koja više od veka gleda na Savu, The Bristol Belgrade budi grad. Na trenutak, čini se kao da vreme stoji – kao da se šapat starih vremena i koraci savremenog Beograda susreću u predvorju hotela koji je svedok istorije, ali i vesnik budućnosti.
Od svog prvog otvaranja 1912. godine, hotel Bristol bio je mesto susreta umetnika, diplomata, putnika. Danas, u svojoj obnovljenoj formi, The Bristol Belgrade ponovo priča istu priču jezikom elegancije, pažnje i iskustva, a kroz sazgovor sa prodajnim timom hotela pokušaćemo da vam približimo njegovu bogatu ponudu.

Miloš Marinković
Pitali smo Miloša Marinkovića, Head of Sales, kada kreira specijalne ponude za goste, odakle zapravo počinje, da li iz želje da ispričate novu priču, iz nekog mirisa sezone, ili iz trenutka koji želite da gosti ponesu sa sobom?
„Hotel Bristol se prvi put predstavio Beogradu davne 1912. godine kao arhitektonsko remek-delo Nikole Nestorovića, a i danas ostaje jedan od retkih građevinskih dragulja sa početka 20. veka i jedinstveni simbol grada. Najlepši deo naše restauracije jeste što smo sačuvali autentične elemente originalne arhitekture, dok su moderni sadržaji uneli novo poglavlje u njegov bogati istorijski spomenar“, počinje on priču.
Marinković ističe da kada kreiraju specijalne ponude, gotovo uvek polaze od tog spoja tradicije, savremenih trendova i doživljaja Beograda kao destinacije danas.
„Inspiraciju pronalazimo u pričama koje želimo da ispričamo i emocijama koje želimo da naši gosti ponesu sa sobom, jer svaka sezona donosi nove motive i očekivanja, a naš zadatak je da ih pretvorimo u iskustva koja ostaju upamćena. Prepoznatljivost The Bristol hotela pokazuje da itekako imamo šta da ponudimo našim gostima, spajajući tradicionalno gostoprimstvo sa najvišim standardima kvaliteta usluge. Taj pažljivo negovan odnos prema detaljima i potrebama gostiju doneo nam je i Michelin Key priznanje, pozicionirajući The Bristol kao ambasadora Srbije na mapi najprestižnijih hotela sveta“, smatra on.

Minja Petronijević
Minja Petronijević, Assistant Head of Sales, otkrila nam je kako prepoznaju kada je pravi trenutak da stvore novu iskustvenu priču, onaj neuhvatljivi impuls da se gostima ponudi nešto drugačije, što će ih naterati da se ponovo zaljube u Beograd?
„Svaka nova ponuda rezultat je pažljive analize tržišta i intuitivnog razumevanja trenutka i želja naših gostiju, bilo da je reč o poslovnim putnicima, kosmopolitama u potrazi za jedistvenim iskustvima ili lokalnim gostima koji ponovo otkrivaju ili se zaljubljuju u svoj grad. Veoma smo ponosni na staycation koncept, koji nas je izdvojio na tržištu, jer je našao put do srca Beograđana, pružajući im priliku da budu turisti u sopstvenom gradu, a istovremeno prigrljeni svim pogodnostima za kojima tragaju na putovanjima po regionu i svetu: od vrhunskog gastronomskog iskustva u našem The Dining Room restoranu i mogućnosti da isprobaju originalne ukuse 1940. godine i čuvenu Grilijaš tortu, preko dizajniranih soba, do potpunog opuštanja u ekskluzivnom spa centru. Prepoznajući upravo te potrebe za personalizovanim iskustvom i posebnim vrednostima, kreirali smo i ekskluzivan program, prvi hotelski wellness social klub u Srbiji – Bristol 1912, uz želju da poverenje naših stalnih gostiju nagradimo dodatnom pažnjom i doživljajem koji prevazilazi uobičajeni boravak i posetu“, priča ona.
Minja ističe da je zbog svog kulturnog nasleđa i autentičnog šarma, The Bristol od samog otvaranja prepoznat i kao mesto gde gosti žele da ovekoveče svoje najvažnije trenutke.
„To poverenje nam je dalo inspiraciju da kreiramo Wedding i Romance pakete, ponude koje postaju deo ličnih priča naših posetilaca. Posebno nas raduje što na taj način postajemo partner u započinjanju njihovih novih poglavlja, jer upravo u tim trenucima The Bristol pokazuje svoju pravu suštinu. Naš cilj je da svako iskustvo prevaziđe očekivanja, da gost ne doživi samo luksuzan boravak, već pažnju i toplinu Beograda, te da nam se se uvek rado vraća“, napominje ona.

Ana Camović
Svaka sezonska ponuda hotela The Bristol deluje kao pažljivo režiran trenutak. Ana Camović, Sales Manager, objašnjava koliko u tome ima iskustva, a koliko intuicije i emocije?
„U osnovi svake ponude je znanje koje dolazi iz iskustva, jer ono nas uči šta zaista funkcioniše. Tek kada se u sve to unese emocija, nastaje onaj posebni momenat naše ponude. Upravo taj spoj promišljenosti i iskrene emocije omogućava da gost oseti da je svaki detalj skrojen baš za njega. The Bristol Belgrade privlači posetioce koji biraju destinacije i hotele sa dušom. Bilo da putuju poslovno ili privatno, naši gosti traže duh Beograda, žele da se povežu s njegovom kulturom i karakterom i da uživaju u ambijentu suptilne elegancije i modernog dizajna. Zato naš tim ažurno radi na kreiranju ponuda koje će u svakom periodu godine ponuditi ono najbolje od srpske prestonice, poput aktuelne Belgrade Wrapped in Gold“, priča ona.
Teodora Nedeljković, Sales Coordinator, pojašnjava šta je zapravo ono što čini da The Bristol ne bude samo hotel, već iskustvo koje se živi?
„Naš cilj je da svaki gost već na prvi pogled oseti povezanost sa hotelom, kroz neuhvatljiv šarm koji spaja tradiciju, eleganciju i dinamični puls srpske metropole. Pristup koji The Bristol tim sa pažnjom neguje od momenta kada je hotel nakon pažljive restauracije ponovo otvorio svoja vrata, oseti se već na samom ulazu, u biblioteci, atrijumu, a u svakom detalju prisutna je sinergija između istorije i savremenog luksuza“, ističe Nedeljković.

Teodora Nedeljković
Ona kaže da su do sada ugostili putnike sa svih meridijana i ono što ih posebno raduje jeste da svi oni, bez obzira odakle dolaze, odlaze sa istim osećajem – da su boravili u mestu koje ne samo da priča o Beogradu, već ga zaista živi.
„Upravo nam je taj čest povratak gostiju, koji se iznova odlučuju za boravak kod nas, poslužio kao inspiracija za kreiranje posebnog programa članstva Bristol Club-a. Ideja je bila da njihovo poverenje nagradimo pažljivo osmišljenim benefitima i podignemo iskustvo na još viši nivo, čime želimo da im se zahvalimo na ukazanom poverenju i istovremeno nastavimo da stvaramo nezaboravne trenutke koji čine svaki boravak jedinstvenim“, zakjučuje naša sagovornica.
The Bristol Belgrade danas je mnogo više od hotela. To je prostor u kojem se prepliću generacije, gde je stari Beograd dobio novi glas i gde svaki gost, bilo da je ovde zbog odmora, poslovnog sastanka ili samo popodnevnog čaja, postaje deo priče koja traje više od jednog veka.
I dok se svetla večeri pale nad Savskom obalom, The Bristol Belgrade nastavlja da živi svoj ritam – tihi, elegantni ritam Beograda koji zna da uživa.
Prošetali smo hodnicima hotela The Bristol i osetili duh nekih starih vremena
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: The Bristol






