Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Iz ugla stručnjaka: Gde greše najveći lideri svetskih kompanija

    Ako pažljivo čitate BIZLife, verovatno ste videli tekst o nekadašnjoj HR Gugla (Google) Meg Krozbi (Meg Crosby), koja sada vodi svoju konsultantsku kuću PeopleCap Advisors. Govorila je o važnom pitanju koje postavlja na intervjuima za posao.

    Za Business Insider, ona sada govori o još jednoj važnoj temi koja bi mogla svima nama da bude nauk – iz njenog iskustva, gde lideri ogromnih kompanija najviše greše. Ispostavilo se da ne traže dovoljno povratnih informacija, kritika i sugestija od svojih zaposlenih.

    Kako ona dalje objašnjava, što smo stariji i što je veća organizacija u kojoj radimo, više “filtriranih” informacija ćemo primati. Drugim rečima, zaposleni se možda žale svojim pretpostavljenima, koji onda prenose svojim pretpostavljenima, itd. Što je onda kako Krozbi kaže “Razređeno u svakom pogledu.”

    Jedno od rešenja mogla bi da budu istraživanja (ankete) unutar firme gde bi se zaposlenima postavljala pitanja o komunikaciji, rukovodstvu, kulturi posla, itd. Istraživanja su pokazala da su rukovodioci koji traže povratne informacije, najefektivniji.
    Svaka kompanija može da napravi svoje istraživanje, a poželjno je, preporučuju stručnjaci, da se ispitanici-zaposleni podele u grupe po različitim oblastima, kako bi se dobili specifični primeri određenih problema.

    Kada se problemi lociraju, CEO treba da sastavi listu tema koje je čuo i da predstavi informacije zaposlenima, i da tako stavi do znanja zaposlenima da se njihov glas čuo.
    “Ne završava se intervjuima,” rekla je Krozbi, “već time što CEO dolazi pred zaposlene da potvrdi da je čuo njihovo mišljenje i da će nešto preduzeti povodom toga.”

    Izvor: BIZLife

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE