Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kupovina, Nemci

    Istraživanje pokazalo na čemu Nemci najviše štede

    Nemci najviše štede na odeći i modnim detaljima te pri poseti restoranima i barovima. To je pokazalo istraživanje koje je u nedelju objavio Idealo, nemački portal.

    U anketi koju su uradili ispitano je više od 2.000 ljudi u dobi od 18 do 64 godine.

    • Na odeći štedi 52 posto ljudi
    • Na elektronici 44 posto ljudi
    • Na potrepštinama za hobije i slobodno vreme štedi 43 posto ljudi
    • Drogerije i kozmetika (27 posto)
    • Hrana (30 posto)
    • Najmanje kompromisa potrošači prave kada je reč o zdravstvenim proizvodima (15 posto).

    ,,Pokazalo se da neki sektori više trpe posledice od drugih. Verovatnije je da će ljudi odustati od nove odeće ili veće kupovine kao što je nova elektronika nego što će štedeti na svom zdravlju“, rekao je Florian Kriegel, stručnjak za cene.

    Kupovina, Nemci

    Kupovina, Nemci (Pexels)

    Posete restoranu kao luksuz

    Štednja mnogih ljudi takođe utiče na kulturne i slobodne aktivnosti. Najviše su pogođeni restorani i barovi. Odlaska u restorane i barove suzdržava se 53 posto ispitanih. Čak 47 posto ljudi štedi tako što ne odlazi na koncerte, festivale i klubove.

    Čak 36 posto ispitanih štedi tako što ne odlazi na izložbe i u muzeje.

    ,,Obrazovanje i fizička spremnost su vrlo važni. Čini se da su posete restorana ili barova za mnoge nepotrebne“, rekao je Krigel.

    Tome pridonosi i činjenica da je ponovo povećan PDV na hranu u restoranima.

    Odlasci u restorane i barove sve se više smatraju luksuzom koji više ne možete priuštiti ili ne želite da priuštite, piše Fenix-magazin.de.

    Prema istraživanju Idealo, ne nazire se poboljšanje opšteg raspoloženja potrošača. Čak 43 posto ispitanih troši manje nego prethodne godine, a samo 7 posto više, 50 posto ostaje približno isto. Njih 82 posto za nešto štedi.

    Najčešće se spominje godišnji odmor ili putovanje (42 posto), 31 posto novac izdvaja za penziju, 19 posto za budućnost vlastite dece i 15 posto za nekretninu.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE