
INFOFEST 2025: Kako AI menja način rada od operacione sale do palube jahte
Festival informatičkih dostignuća – INFOFEST 2025 otvoren je juče u Budvi i trajaće do 1. oktobra. Festival je otvorio direktor INFOFEST-a, Miloš Savić. U svom izlaganju, Savić je istakao da je ovaj Festival, kroz decenije postojanja, stekao i očuvao epitet najznačajnijeg ICT skupa u regionu. Ove godine, na INFOFEST-u će se predstaviti 34 kompanije učesnice, a govoriće 53 govornika, iz više zemalja.
Prvog dana festivala održan je panel „Sa druge strane inovacija“ koji je moderirao Ivan Stojanović, izvršni direktor sektora poslovnih korisnika u kompaniji Yettel u Srbiji, a učesnici su bili Dr Milan Mijović, specijalista grudne hirurgije i suosnivač privatnog zdravstvenog sistema MojLab – Crna Gora, Dr Borislav Miljanović, osnivač i CEO Represent Systema, i Vladimir Čelar, Marine Surveyor, osnivač i CEO NBG Consulting Solutions. Razgovaralo se iz različitih uglova – iz operacione sale, sa palube jahte i iz sveta komunikacija – o tome kako veštačka inteligencija nije samo tehnologija, već da spaja ljudsku stručnost sa novim mogućnostima.

Ivan Stojanović
„Čini mi se da smo se složili da nas veštačka inteligencija, bilo da nas vodi kroz složenu operaciju, oluju na otvorenom moru ili lavirint informacija, podseća da je ljudski faktor i dalje najvažniji kompas. Na nama je da tehnologija bude saveznik, a ne zamena“, zaključio je Ivan Stojanović na kraju panela.
INFOFEST 2025: Mesto gde se susreću tehnologija, biznis i budućnost
Bora Miljanović pokazao je nekoliko primera o tome dokle se u Represent Sistemu i u pretpremijeri prikazao prvi promotivni film koji je uradila njegova agencija potpuno izrađen uz korišćenje veštačke inteligencije. On je naglasio da je za uspešnu primenu AI u velikim kompanijama najbitnije da zaposleni to prihvate i dobiju adekvatan trening.

Vladimir Čelar
Kreativnost je imanentna ljudska osobina i nju nikada neće zameniti bilo kakva veštačka inteligencija, ali sve drugo što se tiče operativnog poslovanja u agencijskom radu biće promenjeno i drugačije u narednih nekoliko godina.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo