Starbucks

I kafa i motivaciona poruka: Bariste u Starbucks-u imaju novo zaduženje

Uživate u svojoj jutarnjoj kafi, ali da li ste ikada poželeli i malu dozu motivacije uz omiljeni napitak? Ako ste redovan gost Starbucks-a, možda ste primetili novu praksu – osim vašeg imena, na čaši vas sada može dočekati i kratka motivaciona poruka.

Ova inicijativa deo je šire strategije Starbaksa da stvori prisniji odnos sa kupcima i učini iskustvo kupovine kafe toplijim i ličnijim. Cilj je da se gosti osećaju posebno i da im se dan makar malo popravi uz lepu reč ili inspirativan citat. Fraze poput „Danas je tvoj dan!“, „Veruj u sebe“ ili „Osmehni se – stoji ti savršeno!“ postale su sastavni deo svakodnevne rutine barista.

Međutim, ova praksa nosi i drugu stranu medalje. Osim što moraju da pamte složene narudžbine, budu brzi i precizni, bariste sada imaju i dodatnu obavezu – da smisle odgovarajuću poruku za svakog gosta. Očekuje se ne samo efikasnost u radu već i emocionalni angažman, što može dodatno povećati pritisak na zaposlene.

Kako ističe Bet Kovvit u kolumni za Bloomberg Opinion, ova promena odražava širu tendenciju u korporativnoj Americi – od radnika se ne traži samo da isporuče proizvod ili uslugu, već i da kreiraju osećaj, atmosferu, pa čak i da „proizvode sreću“. Ali da li je zaista moguće nametnuti autentičnu radost kao deo radne obaveze?

Iako su reakcije gostiju uglavnom pozitivne, pitanje ostaje – da li je ovo zaista način da se unapredi korisničko iskustvo ili još jedan pokušaj kompanija da zaposlenima nametnu dodatne zadatke pod maskom „zabave“? Jedno je sigurno – sledeći put kada naručite kafu, uz ukus svog omiljenog napitka dobićete i malu dozu korporativno oblikovane motivacije.

@brimontijo Hoping one my messages can make someone’s day ☺️☕️ #starbucks #barista #coffee #message #starbucksbarista ♬ Love Drive – Sir Bacon

Starbucks izbacio 13 pića sa menija

Starbucks se oprašta od pregršt komplikovanih ili manje popularnih mikseva kafe da bi pojednostavio meni i smanjio vreme čekanja kupaca.

Starbucks je potvrdio da će od 4. marta 13 pića biti uklonjeno sa menija kao deo plana lanca kafe sa sedištem u Sijetlu da se „vrati Starbucks“ i „fokusira se na manje, popularnijih artikala, napravljenih do perfekcije.

„Ovi artikli se obično ne kupuju, komplikovani su za pravljenje ili su slični drugim pićima na meniju“, navela je kompanija. „Ovo će otvoriti put za inovacije, pomoći u smanjenju vremena čekanja, poboljšati kvalitet i doslednost i uskladiti se sa našim osnovnim identitetom kompanije za kafu“.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: TikTok/Brimontijo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE