HONDA program poverenja: Ako pazite svoju Hondu, Honda Srbija će paziti vas

Svi klijenti, fizička lica i preduzetnici, vlasnici HONDA vozila koja su izašla iz garancije, a koji redovne servise na svojim HONDA vozilima obavljaju u ovlašćenim servisima u Beogradu, Novom Sadu ili Kruševcu, stiču pravo na posebne pogodnosti prilikom narednih poseta servisu i to:

• Svaki treći redovan servis „u pola cene“ (50% popusta na elemente koji se programski menjaju na tom servisnom intervalu) uz uslov da se i treći servis uradi u istom servisnom centru gde i prethodna dva

• U svakom trenutku popust od 15% na elemente sistema kočenja

• U svakom trenutku popust od 20% na komponente kvačila, sistema vešanja i sistema upravljanja

• U svakom trenutku popust od 30% na farbarske radove na vozilu

• Posebne pogodnosti prilikom kupovine novog HONDA vozila

Ukoliko je klijent redovno obavljao sve servise u ovlašćenom servisu dok je vozilo bilo u garanciji automatski se kvalifikuje za „Loyalty program“ u trenutku izlaska vozila iz garancije. Takođe, prilikom kupovine narednog HONDA vozila, klijent se automatski kvalifikuje za „Loyalty program“, bez obzira da li je ono u garanciji ili ne, pod uslovom da se kao vlasnik prethodnog vozila kvalifikovao za ovaj program.

Ukoliko vozilo nije redovno održavano u ovlašćenom servisu, a klijent želi da postane deo „Loyalty programa“, dovoljno je da tri uzastopna redovna servisa na svom HONDA vozilu uradi u ovlašćenom servisu (na treći servis dobija 50% popusta).

Ovlašćeni servisi HONDA Srbija:

• Delta Automoto d.o.o., Novi Beograd, 011/20 10 928
• Stojanov d.o.o., Novi Sad, 021/21 02 156
• Delta MC, Kruševac, 037/ 442 256

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Komentari

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE