Holy Beans

Redovi, vrhunska kafa i „normalne“ cene: Ovu kafeteriju u centru Beograda je „probio“ TikTok (VIDEO)

Ukoliko često prolazite Makednoskom ulicom u centru Beograda, sigurno ste primetili veliki red ispred jednog lokala, a moglo bi se reći i svojevrsnog „šaltera“ iz kog dopire mešavina mirisa raznih kafa i aroma koje vas jednostavno mame da se osvrenete, zastanete, a možda i poručite svoj omiljeni napitak. U pitanju je kafeterija „Holy Beans“. 

I sigurno ste se zapitali po čemu je ona toliko posebna, u našoj prestonici ima mnogo kafeterija. U nekima je kafa bolja u nekima lošija, neke su manje, a neke više ‘fensi’, u nekima vam ambijent prija u nekima ne, ali ono što je sigurno ni ispred jedne kafeterije u gradu nismo zatekli ovoliki red.

Ovome su doprinele društvene mreže i videi ove kafeterije koji se masovno dele, najpre na TikToku, gde je i najveća koncentracija mladih, ali i ostalim socijalnim platformama. Korisnici dele svoja iskustva sa ovim mestom, utiske o kafi i usluzi, ali i cenama koje su prilično „normalne“ u današnjim okolnostima.

Holy Beans

Pavle Savić, mladi preduzetnik, vlasnik „Holy Beans-a“ sa nama deli svoju priču i sve to dok nam priprema kafu. Kafeteriju je odlučio da otvori jer je već duži niz godina u ovom poslu.

„Prosto sam imao iskustva kao barista radeći u raznim kafićima. Volim da radim sa ljudima i oduvek je postojala želja da radim ovako nešto. Drugačiji smo po tome jer smo jako mali, i mislim da to nekako pruža mogućnost za uslugu i komunikaciju kakvu ne možes dobiti u nekim većim lokalima“, objašnjava nam Pavle.

Dok se naša Matcha Latte priprema, saznajemo da je to piće koje se ovde najviše poručuje. Razumljivo je i zašto, ovakvu Match-u i po ovakvoj ceni nećete naći nigde u Beogradu.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели BIZLife (@bizlife.rs)

„Matchu sam ubacio jer sam od početka izvlačio inspiraciju iz mnogih japanskih i korejskih kafića. Imao sam osećaj da se kod nas uglavnom fokusira na kafu i da nema uvek neke konkretne alternative za ljude koji je ne piju“, navodi naš sagovornik.

Moć društvenih mreža je neprocenjiva

U razgovoru sa prisutnima koji strpljivo čekaju u redu ispred Makedonske 34, saznajemo da je većina njih za „Holly Beans“ saznala putem društvenih mreža. Očekuju dobru kafu, ne smeta im da stoje, a i cene im se dopadaju. Uglavnom su to mladi koji prate trendove na društvenim mrežama, a ovaj je izgleda sa razlogom jer je kafa zaista dobra.

Moć sovijalnih platformi prepoznao je i sam vlasnik. Pavle od septembra prošle godine snima kratke videe za društvene mreže gde pokazuje kako izgleda jedan njegov radni dan u kafeteriji.

„Ti videi, verujem, su privukli dosta pažnje na lokal, međutim glavni uzrok jesu sami ljudi koji snimaju svoje iskustvo u našem lokalu. Izuzetno sam zahvalan svima koji su izdvojili vreme da iskažu svoje zadovoljstvo i iskustvo na društvenim mrežama“, iskren je ovaj mladi preduzetnik koji sam pokriva sve smene u lokalu.

„Svakako je u planu da nađem pomoć, jer nije lako raditi sam ceo dan, ali čak i uz pomoć voleo bih da na neki način ostanem prisutan, da nastavim taj rad sa ljudima koji mi se toliko sviđa“, navodi Pavle.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Kafeterija Holy Beans (@holybeansbgd)

On dodaje i da mu je u planu da do jula ove godine iznikne još jedan lokal, a takođe radi i na sezonskoj ponudi.

„Voleo bih da stalno imam neke novitete koje mogu da ponudim svojim mušterijama“, priča nam Pavle.

U međuvremenu stiže i naša Matcha Latte, a mi obećavamo da ćemo se sigurno vratiti ovoj kafeteriji da vidimo da li je interesovanje za kafu odavde i dalje tako veliko i da li je Pavle proširio svoj biznis.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife/Mladen Stanković/Nina Kostić

Foto: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE