
Google pretraživač više nikad neće biti isti
Promene u načinu funkcionisanja pretraživača već su duže vreme razvijane u odeljenju Search Labs. Već duže vreme Google prima kritike zbog toga što su rezultati pretraživanja pretrpani reklamnim linkovima, što korisnicima otežava pronalazak željenog odgovora. Odluka da se osnovni proizvod Google-a reorganizuje i nadogradi kako bi se uskladio s vizijom veštačke inteligencije kompanije Alphabet predstavlja odgovor na te kritike, ali i na sve jaču konkurenciju koja dolazi od ChatGPT-a i AI startupa poput Arc-a i Perplexity-a.
Promene su najavljene na Google-ovoj developerskoj konferenciji I/O pre nekoliko dana, što je istakla Liz Reid, voditelj odeljenja za pretraživanje, predstavljajući se javnosti nakon što je pre dva meseca preuzela vođenje odeljenja koji se bavi razvojem pretraživača i povezanih proizvoda i usluga, piše Bug.
Uključen i Gemini AI
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay