
Google osvežio izgled svog „G“ logotipa
Prvi put posle gotovo deset godina, Google je promenio izgled svog prepoznatljivog „G“ logotipa. Nova verzija pojavila se u okviru ažuriranja Google aplikacije za iOS i na Pixel telefonima, a karakteriše je prelaz boja – crvena, žuta, zelena i plava sada se stapaju jedna u drugu kroz gradijent.
Do sada je logotip bio u jasnim, odvojenim bojama, a poslednja veća promena dogodila se 2015. godine kada je Google uveo novi font i tada prvi put predstavio „G“ sastavljen od svih korporativnih boja.
Iako ovaj novi dizajn ne deluje drastično drugačije, jasno je da prati estetiku koju Google već koristi kod logotipa za Gemini, njihov AI projekat, gde je takođe prisutan gradijentni prelaz među bojama.
Trenutno se promenjeni logo vidi samo na iOS i Pixel uređajima, dok na web platformi i drugim Android telefonima ostaje verzija sa jasnim granicama među bojama. The Verge je pokušao da dobije komentar od Googlea, ali odgovor još nije stigao.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Google Printscreen