Bruk Šilds

Glumica Bruk Šilds sada je i CEO: Pokrenula je biznis sa 59 godina, a ovo su njeni saveti

U 59. godini, Bruk Šilds (Brooke Shields) je dodala novu titulu u svoju biografiju: generalna direktorka. Dugogodišnja glumica i manekenka lansirala je liniju proizvoda za negu kose pod nazivom Commence, namenjenu ženama starijim od 40 godina, u junu 2024. godine – i kao osnivač startapa i CEO po prvi put, brzo je bila „stavljena na svoje mesto“.

Ona je o svom preduzetničkom putu govorila na događaju Future of Everything koji je organizovao The Wall Street Journal.

„To zaista nije za one slabog srca“, rekla je Shields, dodajući: „Na svakom koraku misliš: ‘Ne mogu da verujem da sam ovo uradila.’“

Shields se prisetila sastanka sa jednim investitorom za kog se nadala da će uložiti u njen biznis. Međutim, on joj je odmah rekao da neće uspeti u već pretrpanom tržištu brendova poznatih ličnosti u oblasti lepote.

„Rekla sam: ‘Znate šta? Možete odmah da stanete… Nisam ovde zbog vašeg mišljenja, ovde sam zbog vašeg novca,’“ rekla je Shields.

Na njeno iznenađenje, ta hrabra izjava joj je donela poštovanje. Iako na kraju nije dobila investiciju, njen biznis je bio „suviše mali“, Shields kaže da je ponosna što se zauzela za sebe.

„Vratićemo se da mu ponovo predstavimo ideju“, dodala je.

Pokretanje startapa koštalo je više nego što je očekivala, pa je prikupila oko 3,5 miliona dolara od spoljašnjih investitora za lansiranje prva tri proizvoda svoje kompanije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by COMMENCE (@shopcommence)

Veštine potrebne za pokretanje biznisa

Na istom događaju, Shields je govorila i o veštinama koje su neophodne za uspeh kao preduzetnik, a koje možda ne poznajete ako se ranije niste time bavili. Sastaviti dobar tim je tek početak, kaže ona: potrebni su vam izdržljivost i otpornost da se oporavite od neuspeha, koji će sigurno doći, i da se izdvojite od konkurencije.

„Morate veoma jasno znati svoju viziju, svoju misiju i morate imati jasan plan kako ćete se razlikovati“, rekla je Shields.

Kao primer tog „razlikovanja“, navela je ciljnu grupu svog brenda Commence: kako je starila, primetila je da se mnoge njene vršnjakinje osećaju manje vrednima zbog menopauze i bora, u poređenju s tim kako su se osećale u mladosti.

Tu je prepoznala prazninu na tržištu. Generacija X troši 279 milijardi dolara godišnje na proizvode za lepotu, prema jednom izveštaju iz januara. Shields kaže da se očekuje da ta cifra poraste na 430 milijardi u narednih deset godina.

Pokretanje startapa je uvek izazovno: otprilike 20% novih biznisa propadne u prvoj godini, prema podacima američkog Zavoda za statistiku rada. Ali ne dozvolite da vas uverenje da ste već „prošli svoj vrhunac“ ili sumnje u sopstveni uspeh spreče da rizikujete, savetuje Shields.

„Rekla bih nekome: nemoj da odustaneš,“ poručila je. „Moraš da budeš pohlepan za napretkom i kada počneš da sumnjaš, uradi nešto što će te odmah zaustaviti i nastavi da guraš napred. Budi spreman na promene i okruži se najboljim ljudima koje možeš da nađeš.“

Slične savete davali su i uspešni preduzetnici poput Marka Cubana i Jeffa Bezosa.

„Posmatrajte prepreke kao korisne izazove iz kojih učite,“ napisao je Bezos u objavi iz oktobra 2021. „Bez obzira na ciljeve koje imate, nemojte odustajati, ma koliko bilo teško.“

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Printscreen:Youtube/Commence

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE