Gde otputovati u Srbiji do kraja juna? Maša ima tri predloga
Kada je reč o letnjem begu od gradske vreve, Maša Lepšanović, turizmolog i travel blogerka sa bogatim iskustvom u promociji domaćih destinacija, ima tri idealna predloga za sve koji žele da do kraja juna istraže prirodne lepote Srbije – uz dodatni bonus: mesta su savršena iza kupanje i za odmor.
Dve kule Resort
Prvi na listi je Dve Kule Resort, jedinstveni vinski hotel u Srbiji, smešten u Bačincima nadomak Šida. Ovaj luksuzni kompleks kombinuje smeštaj, restoran, spa centar, vinski podrum i padel terene, dok iz svih njegovih delova puca pogled na Frušku goru. „Ovo je neverovatan spoj vojvođanske ravnice i hedonizma,“ poručuje Maša u svojoj Instagram preporuci.
Lukovska banja
Druga preporuka vodi nas na jug – u Lukovsku Banju, najvišu banju u Srbiji. Hotel Bela Jela je, prema Mašinim rečima, odličan izbor za parove, porodice, ali i starije koji dolaze na terapijski boravak. „Banja ima 37 izvora, a temperature vode se kreću od 22 do 65 stepeni. Tu je i prirodni inhalatorijum u samom parku, što je izuzetno zanimljivo i korisno,“ ističe ona. Termalne vode pogodne su za lečenje dijabetesa, visokog pritiska, reume i mnogih drugih oboljenja.
Foto: Privatna arhiva
Lepote iz okoline Kraljeva
Treći predlog namenjen je ljubiteljima divlje prirode i kupanja u rekama. U okolini Kraljeva nalazi se više prirodnih kupališta koja, kako Maša kaže, nude „čistoću, mir i potpuni kontakt s prirodom“. Među njima se izdvajaju: Reka Ribnica i kupalište Bela Stena, Matovića vodenica na reci Lopatnici i Banja Lopatnica. Sva ova mesta nude uređene bazene s prirodnom, protočnom vodom, ležaljke, kafiće i restorane, a ambijent je prepun zelenila.
Za kraj, Maša podseća da ni planinske destinacije ne treba zanemariti – Fruška gora, Divčibare, Rudno i Vršačke planine uvek su dobra opcija za beg iz grada, naročito tokom letnjih meseci.
Ko je Maša?
Maša Lepšanović je vlasnica marketinške agencije Fly with Masha, influenserka i edukatorka sa zavidnim portfoliom u turizmu. Radila je kao stjuardesa u Saudijskoj Arabiji, sarađivala sa brojnim turističkim organizacijama i hotelskim lancima, a danas kroz svoju firmu pomaže brendovima da izgrade autentičan nastup na društvenim mrežama. Njena misija je jasna – da domaći turizam raste iz godine u godinu, uz iskrenu i kreativnu promociju.