
Gde god da život krene: Kako je Ikea od etiketa sa cenom napravila priču o emocijama
U najnovijoj kampanji švedske Ikee, cene su postale naratori. Umesto da prikazuje sofe, stolove i lampe, brend je u fokusu ostavio – svoje prepoznatljive etikete.
Naizgled obični cenovnici, u kampanji „Wherever Life Goes“ („Gde god da život krene“) pretvaraju se u svedoke najvažnijih životnih trenutaka, prvog poljupca, preseljenja, otkrivanja nove strasti, učenja sviranja gitare.
Kampanju potpisuje kreativna agencija Åkestam Holst NoA, a poruka je jednostavna i duboka: dom se menja onoliko koliko se menja život. A Ikea je tu da ga prati, podrži i prilagodi svakoj novoj etapi.
„Mnoge stvari su ikonične za Ikeu, a cenovnik je svakako jedna od njih“, kaže Mihael Sitkjevič, art direktor kampanje.
„Tako što smo ga stavili u centar priče, uspeli smo da prikažemo trenutke koji vode ka promeni i pokažemo kako Ikea može biti deo njih. Poljubac je samo poljubac, ali on može značiti početak nove priče.“
I upravo tu leži snaga kampanje, u tišini između redova, u suptilnosti. Ikea ne govori o funkciji, već o emociji. Ne prodaje proizvode, već vrednosti koje se ne mere cenom – ljubav, rast, nove početke.
Kampanja „Wherever Life Goes“ podseća da su domovi više od zidova i nameštaja. Oni su pozornica na kojoj se odvija život, a svaki komad nameštaja, i svaka mala žuta etiketa, deo je priče koju pišemo svakog dana.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: Promo






