
Ekskluzivno u novom broju BIZLife-a: Od vizije lidera do employer branding revolucije
BIZLife Magazin u novom broju donosi ekskluzivnu priču sa Savom Bakmazom, CEO kompanije MaxBet, jednim od najuticajnijih lidera domaćeg biznisa i dobitnikom priznanja Najbolji CFO Srbije 2023.
U industriji koja se menja iz dana u dan, Bakmaz otkriva kako postiže ravnotežu između finansijske discipline, vrhunskog korisničkog iskustva i strogih pravila igre koja oblikuju iGaming sektor. Njegova vizija, disciplinovan pristup i sposobnost donošenja odluka u visokorizičnom okruženju izdvajaju ga kao lidera koji podiže standarde u čitavoj branši.
Centralna tema broja donosi i ekskluzivne uvide u istorijsko partnerstvo MaxBeta sa Flutterom – jednu od najznačajnijih iGaming transakcija u regionu, koja je zaokružila višegodišnju transformaciju kompanije iz tradicionalnog ritejl koncepta u data-driven, omnikanalnog operatora.
U centralnoj temi ovog 147. broja BIZLife Magazina odgovaramo na pitanje „Ko danas drži megafon poslodavca?“.
Poslednjih meseci employer branding više ne stoji u ćošku HR strategije kao lepa dekoracija. Strani biznis mediji i specijalizovani portali pišu o talasu promena: veštačka inteligencija ulazi u svaku fazu komunikacije sa kandidatima, lideri izlaze na scenu kao glavni pripovedači, zaposleni drže megafon na mrežama, dok mladi talenti traže dokaze, a ne jeftine slogane. Iza svega stoji jedno pitanje: ko zapravo kontroliše priču o kompaniji kao poslodavcu?
BIZBendovi & TastyTalks
Veče ispunjeno muzikom, energijom i dobrom atmosferom obeležilo je još jedno izdanje BIZBendova, održano u Zappa Bazi. U pitanju je jedinstveno takmičenje kompanijskih bendova koje iz godine u godinu dokazuje da se iza korporativnih titula kriju ljudi sa talentom, strašću i velikom ljubavlju prema muzici. Donosimo vam sve detalje.
Dok su se mirisi iz Hangar Food Marketa mešali sa razgovorima o navikama, trendovima i budućnosti hrane, prvi „Tasty Talks” je pokazao koliko ozbiljno shvatamo pitanje šta zapravo jedemo. Za istim stolom našli su se proizvođači, ugostitelji, predstavnici prehrambene industrije i fud blogeri, ali i teme poput transparentnosti, kvaliteta i održivosti. U novom broju vam donosimo priče kompanija i pojedinaca koji su bili deo ovog događaja, priče onih koji svakog dana oblikuju ponudu na tanjiru.
Šta smo vam još primremili u novom broju?
EMPLOYER BRANDING
U Zijinu se ostaje: Serbia Zijin Copper i Serbia Zijin Mining grade modernu rudarsku priču u kojoj su praksa, mentori i timski duh podjednako važni.
RETAIL/MARKETING
Reklama koja ne prekida kupovinu: Retail media koristi realno ponašanje kupaca da bi poruku video onaj ko zaista planira kupovinu, ističe Vladimir Zarić iz kompanije Ananas.
RAZGOVOR S POVODOM
Psihoterapeutkinja Sonja Đurović objašnjava kako jurnjava za rezultatima u četvrtom kvartalu podiže rizik od „burnouta” i zašto lideri najčešće kriju iscrpljenost.
PRODAJA / MARKETING
Miloš Pantović, direktor prodaje kompanije Bambi, govori o putu od izazova do kreiranja trajne prednosti.
RETAIL
Još jedna godina poverenja i velikog uspeha za dm drogerie markt, koji je, zahvaljujući stabilnom rastu i novim projektima, učvrstio svoju poziciju u Srbiji
MLADI U SVETU BIZNISA
Upoznajte Mariju Vasiljević, ženu koja nastavlja porodičnu tradiciju spasavanja omiljenih cipela Beograđana.
FILMSKA UMETNOST
Od rudničkih sela u Bosni do oskarovske kampanje – o putu filma „Sunce nikad više” za BIZLife govori njegov reditelj i autor David Jovanović
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: BIZLife






