
Druga godišnja konferencija topIC_talks: Ne pritiskaj „Snooze”. Probudi se!
Konferencija topIC_talks, posvećena internim komunikacijama, održaće se 28. maja, u beogradskom Dorćol Platzu, pod kreativnim nazivom „Buđenje”, u organizaciji zajednice topIC_community, koja okuplja, osnažuje i razvija prakse internih komunikacija u regionu.
Osim fantastične prilike za povezivanje sa vrhunskim stručnjacima iz oblasti komunikacija, HR-a i PR-a, okupljene na ovom događaju očekuju inspirativni paneli i razgovori sa iskusnim govornicima. Ove godine topIC_talks razbija barijere. Na konferenciji će se otvoreno govoriti o krizi i izazovima kroz koje kompanije prolaze, kako to utiče na zaposlene i kako efikasna komunikacija može da pomogne. Takođe, spikeri će govoriti o trendovima i pokazati svoje uspešne prakse iz oblasti internih komunikacija koje možete odmah da primenite u svojim kompanijama.
O važnosti efikasne komunikacije na radnom mestu, između ostalih, govoriće:
- Sanja Rajačić – direktor Odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd;
- Ivana Vukelić ‒ Co-worker communication leader, IKEA SEE;
- Selena Kosorić ‒ Internal communications Specialist, Sport Time Group;
- Teodora Nikolić ‒ Internal Communications Associate, Lidl Srbija KD;
- Jelena Mihajlović ‒ Internal communication and event organization specialist, Generali osiguranje;
- Sonja Mandić ‒ Employer Branding and Internal Communications Manager, RT-RK Computer Based Systems LLC.
Takođe, na konferenciji postoji i tema publike koju je i izglasala publika, a govornik koji će predstaviti ovogodišnju je, bar do sada – Natalija Stojiljković, Transformation Communication Specialist u kompaniji IKEA.
A zašto je topIC_talks toliko važan, jedinstven i koristan i zbog čega bi trebalo da svako ko se bavi internim komunikacijama bude deo njega, najbolje opisuju iskustva prošlogodišnjih učesnika.
Anđela Vranješ, Galerija Podova: „topIC_talks mi je pokazao kako da interne komunikacije koristim kao alat za strateške ciljeve, a još važnije – naučila sam da je najvažnija javnost kojoj se obraćam ona unutar kompanije.”
Katarina Pribićević, agencija McCann: „Na prošlogodišnjem topIC_talksu posebno mi je bila značajna diskusija između agencija i klijenata, koja je, zapravo, jasno ukazala na to da je internim komunikacijama potreban poseban prostor i značaj, da ih treba iščupati iz mora komunikacijskih inicijativa employer brandinga, HR-a i PR-a.”
Nada Veljković, kompanija NIS: „topIC_talks za mene je mesto susreta sa kolegama iz drugih kompanija koji imaju iste ili slične poslovne izazove i nedoumice kao i ja, a nalaze različita kreativna rešenja. I ta razmena iskustva je dragocena.”
Sanja Grozda, Schneider Electric: „Najjači utisak na prošlogodišnjem topIC_talksu ostavio mi je broj nas koji se bavimo internim komunikacijama. Iako su one došle u fokus relativno skoro, bilo mi je super da vidim toliko kolega iz drugih kompanija koji obavljaju ovu važnu funkciju.”
Predstavnici zajednice topIC_community ističu da je topIC_talks više od konferencije – to je karta za unapređenje karijere svakoga ko se bavi internim komunikacijama, ali i za transformaciju kompanija u kojima oni rade. Stoga, ne propustite priliku da 28. maja budete u Dorćol Platzu.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: ProRec Studio
Pingback: "Uspešnu zajednicu čine ljudi koji su se dogovorili da rastu zajedno"