Konferencija topIC_talks, TopIc

Druga godišnja konferencija topIC_talks: Ne pritiskaj „Snooze”. Probudi se!

Konferencija topIC_talks, posvećena internim komunikacijama, održaće se 28. maja, u beogradskom Dorćol Platzu, pod kreativnim nazivom „Buđenje”, u organizaciji zajednice topIC_community, koja okuplja, osnažuje i razvija prakse internih komunikacija u regionu.

Osim fantastične prilike za povezivanje sa vrhunskim stručnjacima iz oblasti komunikacija, HR-a i PR-a, okupljene na ovom događaju očekuju inspirativni paneli i razgovori sa iskusnim govornicima. Ove godine topIC_talks razbija barijere. Na konferenciji će se otvoreno govoriti o krizi i izazovima kroz koje kompanije prolaze, kako to utiče na zaposlene i kako efikasna komunikacija može da pomogne. Takođe, spikeri će govoriti o trendovima i pokazati svoje uspešne prakse iz oblasti internih komunikacija koje možete odmah da primenite u svojim kompanijama. 

Na konferenciji će biti održan CEO Intervju: Oštro oko lidera, na kom će govoriti Ronald Seeliger, CEO kompanije Hemofarm. Moderator če biti Tijana Bejatović, osnivačica i direktorka platforme topIC_community.

O važnosti efikasne komunikacije na radnom mestu, između ostalih, govoriće:

  • Sanja Rajačić – direktor Odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd;
  • Ivana Vukelić ‒ Co-worker communication leader, IKEA SEE;
  • Selena Kosorić ‒ Internal communications SpecialistSport Time Group;
  • Teodora Nikolić ‒ Internal Communications AssociateLidl Srbija KD;
  • Jelena Mihajlović ‒ Internal communication and event organization specialistGenerali osiguranje;
  • Sonja Mandić ‒ Employer Branding and Internal Communications ManagerRT-RK Computer Based Systems LLC.

Takođe, na konferenciji postoji i tema publike koju je i izglasala publika, a govornik koji će predstaviti ovogodišnju je, bar do sada – Natalija Stojiljković, Transformation Communication Specialist u kompaniji IKEA.

A zašto je topIC_talks toliko važan, jedinstven i koristan i zbog čega bi trebalo da svako ko se bavi internim komunikacijama bude deo njega, najbolje opisuju iskustva prošlogodišnjih učesnika.

Anđela Vranješ, Galerija Podova: „topIC_talks mi je pokazao kako da interne komunikacije koristim kao alat za strateške ciljeve, a još važnije – naučila sam da je najvažnija javnost kojoj se obraćam ona unutar kompanije.”

Katarina Pribićević, agencija McCann: „Na prošlogodišnjem topIC_talksu posebno mi je bila značajna diskusija između agencija i klijenata, koja je, zapravo, jasno ukazala na to da je internim komunikacijama potreban poseban prostor i značaj, da ih treba iščupati iz mora komunikacijskih inicijativa employer brandinga, HR-a i PR-a.”

Nada Veljković, kompanija NIS: topIC_talks za mene je mesto susreta sa kolegama iz drugih kompanija koji imaju iste ili slične poslovne izazove i nedoumice kao i ja, a nalaze različita kreativna rešenja. I ta razmena iskustva je dragocena.”

Sanja Grozda, Schneider Electric: „Najjači utisak na prošlogodišnjem topIC_talksu ostavio mi je broj nas koji se bavimo internim komunikacijama. Iako su one došle u fokus relativno skoro, bilo mi je super da vidim toliko kolega iz drugih kompanija koji obavljaju ovu važnu funkciju.”

Predstavnici zajednice topIC_community ističu da je topIC_talks više od konferencije – to je karta za unapređenje karijere svakoga ko se bavi internim komunikacijama, ali i za transformaciju kompanija u kojima oni rade. Stoga, ne propustite priliku da 28. maja budete u Dorćol Platzu. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: ProRec Studio

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE