Xiaomi, Đorđe Jovanović

Đorđe Jovanović nam otkriva detalje o XIAOMI kampanji sa lažnim fotografom

Đorđe Jovanović, direktor marketinga za Balkan u kompaniji Xiaomi, govorio je za BIZLife o kampanji „Ti, u oku legende“ u kojoj je lažni fotograf Masimiliano Toskaneli dokazao da uz Xiaomi 14 Ultra svako može napraviti fotografije koje izgledaju profesionalno i savršeno.

  • Koji su bili cilj i glavna poruka kampanje „Ti, u oku legende”?

Cilj ove kampanje bio je ne samo promovisati Xiaomi 14 Ultra, već i podstaći ljude da razmisle o svojim kreativnim potencijalima. Glavna poruka je bila da uz Xiaomi 14 Ultra svako može kreirati fotografije dostojne kampanje za globalni brend. Želeli smo da demistifikujemo ideju da samo profesionalci mogu stvarati vrhunske fotografije i podstaknuti ljude da otkriju kreativca u sebi.

Masimilijano Toskaneli, Xiaomi

Xiaomi&Žiška

  • Sada kada je javnost saznala da Masimilijano Toskaneli nije profesionalni fotograf, možete li nam reći šta je bilo potrebno za kreiranje takvog lika i kako ste došli do njega?

Stvaranje lika poput Masimilijana Toskanelija zahtevalo je duboku analizu potrošača, pronalaženje pravog uvida, a ponajviše kreativnost i hrabrost da se istupi iz ustaljenih okvira. Bilo je potrebno pronaći italijanskog glumca koji će predstaviti stereotip modnog fotografa, a onda stvoriti lažni identitet sa kompletnim portfoliom i medijskim prisustvom. Dodatno, organizovali smo medijske intervjue i editorijale u Srbiji i Italiji, kako bi se javnost uverila u njegovu autentičnost. Ovo nije bio samo marketinški twist, već prava umetnost stvaranja i komunikacije.

Šokantno, inovativno i hrabro: XIAOMI kampanja sa LAŽNIM fotografom nikoga nije ostavlja ravnodušnim

  • Kako su „obični ljudi” postali promoteri kampanje i glavna lica na bilbordima? Da li je zaista za to bio dovoljan Xiaomi 14 Ultra?

Pre svega, Xiaomi 14 serija je napravljena u partnerstvu sa čuvenom nemačkom kompanijom „Leica”. Kamera u sebi sadrži Leica senzor I Leica sočiva, što samu kameru telefona podiže apsolutno na profesionalni nivo. Ovaj telefon se prodaje i u zvaničnim Leica radnjama širom Evrope.

Xiaomi, Đorđe Jovanović

Xiaomi

 

Cela ideja je bila da pokažemo da osoba koja nema veze sa fotografijom, predstavnik svih nas koji nismo profesionalni fotografi, i to glumac, napravi fotografije „običnih ljudi“ sa Xiaomi 14 Ultra, i sve to bude iskorišćeno u kampanji. Time smo dokazali kvalitet fotografije, da je jedan globalni brend imao hrabrosti da tako nešto uradi, a kada vidite fotografije, shvatite da nije bilo ni najmanjeg rizika, jer su fotografije zaista visokog kvaliteta, dostojne bilborda. Ovaj telefon nije samo alat za stvaranje, već i platforma za promociju pojedinaca i njihovih talenata. Cela kampanja, sa sve „običnim ljudima” na bilbordima, postala je inspiracija za sve nas da sanjamo veće i stvaramo bez straha, jer nam je evolucija u srži.

  • Osim superiorne kamere, šta još Xiaomi 14 serija ima, a što je može izdvojiti od drugih na tržištu? 

Xiaomi 14 Ultra, ne samo da je iz tehničkih razloga došao u kategoriju profesionalne kamere, već i uz korišćenje foto kit-a, dobijate i fizički utisak profesionalne kamere. Osim superiorne kamere ove serije, oba telefona se takođe ističu sjajnim ekranom, veoma brzim procesorom, kao i izdržljivošću baterije. Ali i pre svega, brzim punjenjem baterije koja redefiniše navike punjenja. Nnikako ne smemo zanemariti i činjenicu da Xiaomi telefoni dolaze sa punjačem, i to ultra brzim od 90W, što znači da uz punjenje od 5 do 10min, imate bateriju za skoro ceo dan.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Xiaomi&Žiška/Boogie

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE