Direktna veza sa NBG: Krenuli PRVI TRAMVAJI preko Mosta na Adi (FOTO)

Nakon mesec dana testiranja tramvajskog saobraćaja zbog sinhronizacije skretnica i čekanja upotrebne dozvole, jutros su preko Mosta na Adi krenuli prvi tramvaji.

Tramvajski saobraćaj preko mosta na Adi povezuje Banovo brdo i Rakovicu sa Novim Beogradom, a ovim mostom saobraćaju tramvaji na liniji 11 i 13.

„Od jutros u 04.30 sati preko mosta na Adi, kako smo obećali, počeli su da saobraćaju tramvaji 11 i 13. Proteklih mesec dana uspešno su testirani tramvaji i šine i juče popodne smo dobili odobrenje da novim šinama mogu da saobraćaju tramvaji sa putnicima“, rekao je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić i dodao da je Beograd posle 35 godina tramvajskom prugom premostio Savu.

„Sa zadovoljstvom sam sačekao prvi tramvaj koji je prešao Most na Adi U 04.30 i fotografisao za istoriju“, napisao je Vesić na Fejsbuku.

Trase tramvajskih linija br. 11 i 13:

LINIJA 11 – (Kalemegdan/Donji grad/ – Blok 45), koja je do sada za vezu ka Dorćolu (okretnica Kalemegdan – Donji grad) i Novom Beogradu (okretnica Blok 45) koristila Stari savski most, ubuduće će saobraćati preko Mosta na Adi, a umesto Ulicom Milentija Popovića, kretaće se Bulevarom vojvode Mišića i na taj način omogućiti direktnu vezu Dorćola i Novog Beograda sa Beogradskim sajmom. Kako je stajalište „Sajam” izuzetno značajna presedačka tačka kako gradskih tako i prigradskih linija, promenom trase linije 11 veliki broj putnika može ostvariti vezu sa najužim centrom grada (pešačka zona). S obzirom na to da su u toku radovi na rekonstrukciji Karađorđeve ulice, ova linija će privremeno saobraćati na relaciji (Tašmajdan – Blok 45) i nosiće oznaku 11L.

LINIJA 13 – (Banovo brdo – Blok 45), koja je do sada za vezu ka Banovom brdu (okretnica u Požeškoj ulici) i Novom Beogradu (okretnica Blok 45) koristila Stari savski most, ubuduće će saobraćati preko Mosta na Adi. Na taj način će se ostvariti najkraća i najbrža veza ne samo između ova dva naselja već će ovu pogodnost moći da koriste i stanovnici drugih delova Čukarice (Sremčica, Rušanj), Rakovice i Barajeva presedanjem na liniju 13 u Požeškoj ulici. Uspostavljanje najkraće veze između Banovog brda i Novog Beograda dovešće do rasterećenja pojedinih autobuskih linija koje saobraćaju na ovim relacijama, a dosadašnjim korisnicima linije 13 značajno će se skratiti vreme putovanja.

Takođe se uspostavljaju četiri nova tramvajska stajališta koja će koristiti linije br. 11 (u privremenom režimu 11L) i 13, i to dva stajališta u Bloku 42, koja će predstavljati vezu sa budućom glavnom autobuskom stanicom, i dva stajališta na petlji Radnička, koja će omogućiti presedanje na linije koje saobraćaju Radničkom ulicom (23, 37, 51, 52, 53, 56, 58 i 88), kao i na liniju 94 koja omogućuje povezanost sa Banjicom, Miljakovcem i Resnikom.

Izvor: BIZLife/Beoinfo

Foto: Beta/Beoinfo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE