
Digitalne inovacije koje menjaju bankarsku industriju
Godina 2024. bila je izuzetno uspešna za kompaniju NF Innova zahvaljujući njenoj platformi FINTENSE, poručuje Živana Domazet, Head of Marketing u toj kompaniji. U intervjuu za BIZLife ona posebno naglašava da je i sam CEO kompanije Gregor Bierent posebno istakao to da su i jačanje tima kroz nove talente i stručnjake.
- Kako marketing doprinosi vašim ključnim poslovnim ciljevima, poput sticanja novih klijenata i širenja na nova tržišta?
Marketing igra važnu ulogu u kontekstu širenja na nova tržišta i privlačenja novih klijenata. Platforma FINTENSE je već dobro poznata i priznata u bankarskim krugovima, posebno u našem regionu, gde njena vrednost dolazi do izražaja kroz uspešne banke koje je koriste. Kvalitet našeg rešenja, inovacije koje donosimo i individualni pristup svakom klijentu čine razliku – naši partneri to zaista cene.
Izazov predstavlja osvajanje novih tržišta, koje započinje upravo sa marketingom, koji je prvi korak u uspostavljanju prisustva na novom terenu. Širenje na nova tržišta zahteva temeljno razumevanje potreba klijenata i industrijskih trendova. Danas uloga marketinga daleko nadmašuje tradicionalnu funkciju ambasadora brenda; naš zadatak je da povežemo strategiju sa njenom uspešnom realizacijom. Pažljivo osmišljene kampanje, istraživanje lokalnih tržišta i prilagođavanje specifičnim potrebama banaka omogućavaju nam da gradimo poverenje i otvaramo nova partnerstva.
- Kako prilagođavate marketinške strategije potrebama specifičnih tržišta?
Prilagođavanje marketinških strategija specifičnim tržištima počinje dubinskim razumevanjem potreba banaka u toj regiji. Svako tržište ima specifične zahteve, a ta raznolikost nas inspiriše da neprestano istražujemo nove mogućnosti i inoviramo. Naš fokus je na optimizaciji sadržaja, promociji vrednosti naše platforme i kreiranju strategije koja direktno podržava prodajne ciljeve.
- Kako osiguravate da je sadržaj usklađen sa porukama koje vaša platforma nosi bankama?
Naša strategija sadržaja temelji se na osnovnim vrednostima naše platforme. Doslednost poruka postižemo bliskom saradnjom između timova marketinga, prodaje i razvoja proizvoda. Redovna komunikacija i korišćenje zajedničkih platformi, poput CRM sistema, omogućavaju nam da uskladimo ciljeve i kreiramo kampanje koje donose pravu vrednost. Ovo usklađivanje je ključno za pružanje besprekornog korisničkog iskustva i uspešno generisanje potencijalnih klijenata.
Poverenje i ekspertiza su ključni u našoj industriji, zbog čega koristimo edukativne i informativne sadržaje, poput studija slučaja, stručnih dokumenta i vebinara, koji ne samo da promovišu našu platformu već i postavljaju standarde u industriji.
- Kakav je značaj digitalnog marketinga u dosezanju vaše ciljne publike?
Digitalni marketing je od ključnog značaja za naš uspeh. Kada smo počeli sa njegovom primenom, suočavali smo se sa nevericom, ali smo, zahvaljujući viziji i podršci našeg CEO-a Gregora, dokazali njegovu moć. Kroz alate koje koristimo, kreiramo prilagođene kampanje koje generišu visoko kvalifikovane potencijalne klijente i donose merljive rezultate.
Fascinira me i mogućnost primene proširene stvarnosti u našoj platformi fintense
- Na koje inovacije ste posebno ponosni?
Fasciniraju me moć superaplikacije FINTENSE i njene mogućnosti da objedini sve finansijske potrebe korisnika na jednom mestu. Od osiguranja i trgovine akcijama do pregleda svih pretplata, aplikacija nudi neverovatnu praktičnost. Lično smatram ogromnim benefitom što više ne moram da pratim datume isteka pretplata na različitim nalozima – sada su sve moje pretplate, poput Netflixa i Google Photosa, pregledno organizovane u jednoj aplikaciji. To ne samo da štedi vreme već i pruža veću sigurnost i kontrolu nad ličnim finansijama.
- Kako podaci i inovativne tehnologije oblikuju rešenja koja nudite bankama i koji su primeri koji vas posebno inspirišu?
Posebno me raduje snaga podataka i njihova upotreba. Segmentacija klijenata omogućava bankama da ponude rešenja prilagođena specifičnim potrebama korisnika. Jedan od sjajnih primera segmentirane grupe klijenata jeste lansiranje aplikacije Junior ove godine, u saradnji sa OTP bankom. Ovo izuzetno rešenje, inače prvo u regionu, ne samo da pomaže bankama da se povežu sa mlađim generacijama već pruža i priliku za edukaciju o finansijama od malih nogu. Da sam u njihovim godinama imala tako nešto, sigurno bih mnogo ranije naučila kako da upravljam novcem.
Fascinira me i mogućnost primene proširene stvarnosti u našoj platformi FINTENSE. Zamislite situaciju u kojoj u prodavnici usmerite kameru telefona na proizvod, a na ekranu se prikažu sve specifikacije, analiza vaših primanja i troškova, te ponuda za instant kredit sa ratama prilagođenim vašem životnom standardu. To je zaista revolucionarno i ponosna sam na to što radim u kompaniji koja predvodi ovakve inovacije.
- Koji trenutak i koje priznanje biste izdvojili kao posebno značajane za vašu kompaniju?
Pored sjajnog tima i inspirativne radne atmosfere, izuzetno sam ponosna na priznanja i nagrade koje smo dobili. Biti finalista na prestižnom takmičenju „Finovate” u Njujorku, u konkurenciji sa svetskim gigantima, poput J.P. Morgana i DBS banke iz Singapura, zaista je velika čast. Raditi sa mladim i talentovanim ljudima koji svakodnevno stvaraju i inoviraju, a zatim videti kako to prepoznaju i vrednuju vodeći stručnjaci u svetu – neprocenjiv je osećaj.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Luka Šarac