delta planet

„Posetiocima pružamo novo iskustvo kupovine i zabave“

Povodom drugog rođendana šoping centra Delta Planet, u Nišu, razgovaramo sa njegovom menadžerkom marketinga Bojanom Ivanović

Delta Planet je otvorio svoja vrata za posetioce 22. aprila 2021. godine i od tada je zasigurno nova omiljena destinacija u gradu. Nedavno je šoping centar proslavio svoj drugi rođendan uz sjajan program za posetioce svih uzrasta.

  • Koje i kakve aktivacije su posetioci imali priliku da iskuse?

Naši posetioci imali su priliku da uživaju u poznatim hitovima, mnogobrojnim iznenađenjima, šoping vikendu. Atmosferu za najmlađe upotpunili su Cirkus animatori. Da rođendan ne može proći bez poklona, potvrđuje i aktivacija puštanja balona u kojima su se nalazili vaučeri omiljenih brendova.

  • Imajući u vidu da spomenute akcije možemo podvesti pod marketing, vaše polje delovanja, imate li uspešnu formulu za to da marketing bude u službi plodonosne prodaje?

Smatram da su marketing i prodaja usko povezani i da jedno bez drugog ne mogu. Naša formula uspeha jeste u osluškivanju želja i potreba naših potrošača. Svojom bogatom ponudom Delta Planet zadovoljava potrebe posetilaca svih generacija. Bilo da su u pitanju kafe sa prijateljima, romantične večere u restoranu, filmske večeri ili animiranje najmlađih posetilaca, Delta Planet je sinonim za uživanje i avanturu za celu porodicu. Vrlo nam je važno da svim posetiocima pružimo potpuno novo iskustvo kupovine i zabave.

  • Šta je Delta Planet pružio Nišlijama što nisu imali pre postojanja ovog šoping centra?

Ono što je Delta Planet omogućio Nišlijama i svim posetiocima iz gradova koji gravitiraju ka Nišu jeste objedinjena ponuda na jednoj lokaciji.

Dom je mnogobrojnih domaćih i inostranih brendova, a mnogi od njih se baš u Delta Planetu prvi put predstavljaju u ovom delu Srbije. Šoping centar nije samo mesto dobrog šopinga, već i pravi epicentar zabave i dešavanja u gradu.

  • Šta nas čeka u Delta Planetu do kraja godine?

Trudićemo se da i dalje opravdavamo poverenje naših posetilaca. Svakako, možemo garantovati fenomenalne aktivacije, događaje koji se prvi put dešavaju u Nišu, mnogobrojne sajmove, izložbe i, naravno, nezaobilazni šoping. Detalje bih zadržala u tajnosti, neka to bude faktor iznenađenja.

delta planet

  • Tema našeg broja je event industrija i njena postkovid renesansa. Prema vašem mišljenju, da li se ovaj sektor promenio u odnosu na period pre kovida?

Definitivno smo svedoci promena navika potrošača i trendova nakon kovida. Globalna kriza pandemije nas je podsetila koliko nam, zapravo, znače bliskost i neposrednost ljudskog kontakta i koliko je važno da se slobodno krećemo. U prilog oporavku industrije organizacije događaja ide povećana želja za socijalizacijom, kontaktom. Ni ovu industriju nisu zaobišle mnogobrojne promene i prilagođavanja, ali imam utisak da je event industrija pronašla način da beleži rast i da se vratila na stanje pre kovida.

  • Na kraju, recite nam nešto privatno o sebi. Kako trošite vreme koje nije u vezi sa poslom?

Za sebe smatram da sam radoholik, ali znate kako se kaže: „Izaberite posao koji volite i nećete raditi ni dana u životu!” Volim dobru energiju kod ljudi i zahvalna sam na tome što sam kroz posao upoznala fenomenalne i uspešne ljude. Svoje slobodno vreme volim da provodim uz porodicu i najbliže prijatelje, dobar trening ili film. Trudim se da kvalitetno trošim vreme i da, kada sam u mogućnosti, putujem, istražujem nova mesta i kulture.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: BIZLife Magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE