
„Posetiocima pružamo novo iskustvo kupovine i zabave“
Povodom drugog rođendana šoping centra Delta Planet, u Nišu, razgovaramo sa njegovom menadžerkom marketinga Bojanom Ivanović
Delta Planet je otvorio svoja vrata za posetioce 22. aprila 2021. godine i od tada je zasigurno nova omiljena destinacija u gradu. Nedavno je šoping centar proslavio svoj drugi rođendan uz sjajan program za posetioce svih uzrasta.
- Koje i kakve aktivacije su posetioci imali priliku da iskuse?
Naši posetioci imali su priliku da uživaju u poznatim hitovima, mnogobrojnim iznenađenjima, šoping vikendu. Atmosferu za najmlađe upotpunili su Cirkus animatori. Da rođendan ne može proći bez poklona, potvrđuje i aktivacija puštanja balona u kojima su se nalazili vaučeri omiljenih brendova.
- Imajući u vidu da spomenute akcije možemo podvesti pod marketing, vaše polje delovanja, imate li uspešnu formulu za to da marketing bude u službi plodonosne prodaje?
Smatram da su marketing i prodaja usko povezani i da jedno bez drugog ne mogu. Naša formula uspeha jeste u osluškivanju želja i potreba naših potrošača. Svojom bogatom ponudom Delta Planet zadovoljava potrebe posetilaca svih generacija. Bilo da su u pitanju kafe sa prijateljima, romantične večere u restoranu, filmske večeri ili animiranje najmlađih posetilaca, Delta Planet je sinonim za uživanje i avanturu za celu porodicu. Vrlo nam je važno da svim posetiocima pružimo potpuno novo iskustvo kupovine i zabave.
- Šta je Delta Planet pružio Nišlijama što nisu imali pre postojanja ovog šoping centra?
Ono što je Delta Planet omogućio Nišlijama i svim posetiocima iz gradova koji gravitiraju ka Nišu jeste objedinjena ponuda na jednoj lokaciji.
Dom je mnogobrojnih domaćih i inostranih brendova, a mnogi od njih se baš u Delta Planetu prvi put predstavljaju u ovom delu Srbije. Šoping centar nije samo mesto dobrog šopinga, već i pravi epicentar zabave i dešavanja u gradu.
- Šta nas čeka u Delta Planetu do kraja godine?
Trudićemo se da i dalje opravdavamo poverenje naših posetilaca. Svakako, možemo garantovati fenomenalne aktivacije, događaje koji se prvi put dešavaju u Nišu, mnogobrojne sajmove, izložbe i, naravno, nezaobilazni šoping. Detalje bih zadržala u tajnosti, neka to bude faktor iznenađenja.
- Tema našeg broja je event industrija i njena postkovid renesansa. Prema vašem mišljenju, da li se ovaj sektor promenio u odnosu na period pre kovida?
Definitivno smo svedoci promena navika potrošača i trendova nakon kovida. Globalna kriza pandemije nas je podsetila koliko nam, zapravo, znače bliskost i neposrednost ljudskog kontakta i koliko je važno da se slobodno krećemo. U prilog oporavku industrije organizacije događaja ide povećana želja za socijalizacijom, kontaktom. Ni ovu industriju nisu zaobišle mnogobrojne promene i prilagođavanja, ali imam utisak da je event industrija pronašla način da beleži rast i da se vratila na stanje pre kovida.
- Na kraju, recite nam nešto privatno o sebi. Kako trošite vreme koje nije u vezi sa poslom?
Za sebe smatram da sam radoholik, ali znate kako se kaže: „Izaberite posao koji volite i nećete raditi ni dana u životu!” Volim dobru energiju kod ljudi i zahvalna sam na tome što sam kroz posao upoznala fenomenalne i uspešne ljude. Svoje slobodno vreme volim da provodim uz porodicu i najbliže prijatelje, dobar trening ili film. Trudim se da kvalitetno trošim vreme i da, kada sam u mogućnosti, putujem, istražujem nova mesta i kulture.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: BIZLife Magazin