
Danski gigant stiže na Balkan: Otvara 400 novih radnih mesta
BALFIN Grupa i Flying Tiger Copenhagen ušli su u strateško partnerstvo za otvaranje 50 prodavnica širom regiona Zapadnog Balkana u naredne četiri godine
Kako je saopšteno ovaj značajan dogovor predstavlja važan korak ka unapređenju maloprodajnog ekosistema regiona i potvrđuje posvećenost obje kompanije održivom rastu, inovacijama usmerenim na potrošače i prekograničnoj saradnji.
Prva prodavnica biće otvorena u oktobru 2025. godine u Skoplju, Sjeverna Makedonija, a planirano je i otvaranje prodavnica širom Albanije, srpske pokrajine Kosovo i Metohija, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

Foto: Unsplash
„Nadovezujući se na naše snažno prisustvo širom Evrope i uspešan ulazak na tržište Turske u oktobru 2024, Zapadni Balkan vidimo kao logičan sledeći korak u našem širenju. Apetit regiona za međunarodnim brendovima i entuzijazam za kreativne, pristupačne proizvode savršeno se uklapaju u koncept Flying Tiger Copenhagen-a. Uzbuđeni smo što ulazimo na ovo tržište i radujemo se susretu s potrošačima širom Zapadnog Balkana“, izjavio je Julius Schmidt, regionalni direktor za Indiju, Bliski Istok i Afriku u Flying Tiger Copenhagen-u, piše eKapija.
Steven Grunerud, potpredsednik za razvoj strategije u BALFIN Grupi, opisao je partnerstvo kao snažan spoj zajedničkih vrijednosti i strateških vizija:
„Kao lider u maloprodajnom sektoru Jugoistočne Evrope, BALFIN Grupa predstavlja kapiju za vrhunske međunarodne brendove koji žele da pristupe ovom živopisnom i brzo rastućem tržištu. Naša saradnja sa Flying Tiger Copenhagen-om je dokaz našeg uverenja u dugoročna partnerstva koja donose vrednost i kvalitet našim potrošačima.“
Pored svojih komercijalnih aspekata, ovo partnerstvo ima potencijal da generiše značajne socioekonomske koristi za region. Očekuje se otvaranje oko 400 novih radnih mjesta u pet zemalja, sa fokusom na lokalne operativne uloge koje direktno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.
Osnovan 1995. godine, Flying Tiger Copenhagen ima više od 1.000 prodavnica u 38 zemalja širom sveta. Asortiman proizvoda obuhvata dekoraciju doma, kuhinjski pribor, igračke, kancelarijski materijal, pribor za proslave i sezonske artikle za praznike.
Izvor: BIZLife/eKapija
Foto: Unsplash