
Crowne Plaza Belgrade – Kako izgleda luksuz nakon velikog osveženja
Hotel „Crowne Plaza Belgrade” prošao je kroz kompletnu transformaciju, donoseći gostima osveženo iskustvo luksuza i udobnosti. Potpuno renovirane sobe, „Novi bar”, à la carte restoran „Prime” i, uskoro, obnovljen „VIP Club Lounge” – podižu standard gostoprimstva, ističe u razgovoru za BIZLife Maša Naunović, direktorka operacija hotela „Crowne Plaza Belgrade”. Prema njenim rečima, vizuelni rebrending, kreiran u saradnji sa Slavimirom Stojanovićem Futrom, dodatno naglašava modernu i sofisticiranu estetiku hotela.
- Hotel „Crowne Plaza Belgrade” nedavno je prošao kroz kompletno renoviranje. Koje su najveće promene i šta gosti sada mogu da očekuju?
Najveća promena je potpuno renoviranje naših soba, „Novog bara” i à la carte restorana „Prime”, što gostima pruža modernije i udobnije iskustvo. Sada mogu uživati u elegantnim enterijerima, unapređenim sadržajima i poboljšanoj gastronomskoj ponudi. Takođe, privodimo kraju renoviranje našeg „VIP Club Loungea”, koji je posebno dizajniran za naše IHG Club goste, nudeći im ekskluzivnije i luksuznije iskustvo.
Iako su preostali još neki završni detalji, naši gosti već mogu uživati u osveženom i sofisticiranijem boravku. Zaista smo se potrudili i obratili pažnju na svaki detalj kako bismo obezbedili nezaboravan i udoban boravak, odražavajući našu posvećenost gostoprimstvu.
- Pored fizičkih promena, hotel je prošao i kroz vizuelni rebrending. Kako ste zapravo osvežili vizuelni identitet i kakve su prve reakcije gostiju?
Potpuni rebrending vizuelnog identiteta urađen je u saradnji sa čuvenim umetnikom Slavimirom Stojanovićem Futrom, koji je kreirao moderan vizuelni identitet svih hotelskih kolaterala prateći novo izdanje našeg hotela. Ovaj osvežen vizuelni identitet odražava modernu i sofisticiranu transformaciju hotela sa ciljem da stvorimo skladno i prijatno iskustvo koje odražava našu posvećenost tradiciji i inovacijama.
Reakcije gostiju su izuzetno pozitivne. Mnogi su istakli da novi vizuelni identitet odiše suptilnom elegancijom i toplinom, savršeno upotpunjujući fizičke promene u hotelu. Veoma nam je drago što je osveženi identitet pronašao samo reči hvale kod naših cenjenih gostiju, te dodatno unapredio njihovo iskustvo od samog dolaska, jer sve što radimo – radimo za naše goste.

Maša Naunović, direktorka operacija hotela „Crowne Plaza Belgrade”, Foto: Aleksandar Anđić
- Sve više ste aktivni kada je reč o društveno odgovornim kampanjama i employer brandingu. Kroz koje projekte ste najviše doprineli zajednici i zaposlenima?
Ponosimo se svojom posvećenošću društvenoj odgovornosti i negovanju pozitivne radne kulture. Tokom protekle godine pokrenuli smo nekoliko inicijativa koje odražavaju našu posvećenost stvaranju značajnog uticaja, kao što je „Etno mreža”, gde plasiranjem njihovih proizvoda u Gift Shopu našeg hotela promovišemo srpsku tradiciju i istovremeno stvaramo izvor prihoda za žene širom Srbije koje izrađuju rukotvorine i doprinose očuvanju kulturnog nasleđa.
Takođe bih naglasila i saradnju sa NVO „Centar Zvezda”, prepoznatljivom po projektu „Kuća mogućnosti”. „Centar Zvezda” kreira izuzetne unikatne suvenire za naše korporativne poklone, a ovaj način saradnje omogućava i izvor prihoda štićenicima ovog centra, što je za nas i najvažnija stavka ove saradnje.
Kada je reč o employer brandingu, prioritet nam je stvaranje podržavajućeg i inkluzivnog okruženja za naš tim. Inicijative poput „Žena uz ženu: Budi hrabra, pregledaj se” omogućile su svim našim koleginicama besplatne preglede, pružajući im pristup preventivnoj zdravstvenoj zaštiti i podršku njihovom blagostanju. U ovoj inicijativi prijavilo se 70 dama, što nam je bio pokazatelj da smo uradili nešto veoma značajno za naše koleginice. Život je postao veoma brz, prioriteti nam se menjaju iz dana u dan i ponekad naprosto zaboravimo na sebe. Ovom inicijativom naše koleginice su mogle da stave sebe na prvo mesto i da tokom radnog vremena završe jedan od najvažnijih pregleda svake žene.
Još jedna od uspešnih inicijativa bila je i „HSK Week”, nedelja kada smo odali posebnu počast našim vrednim koleginicama i kolegama iz Odeljenja domaćinstva. Organizovali smo masaže za svakog člana tima i upriličili zabavno druženje kroz razna takmičenja, nakon kojih su usledili i mnogi vredni pokloni. Takođe bih navela da, kao deo naše posvećenosti prepoznavanju i nagrađivanju izvrsnosti, organizujemo i godišnju proslavu za zaposlene, gde odajemo priznanje našim najuspešnijim članovima tima. Tokom ovog događaja dodeljujemo prestižne nagrade i vredne podsticaje, uključujući putovanja na prelepe i ekskluzivne destinacije. Ova putovanja nisu samo znak zahvalnosti, već i prilika da naši zaposleni iz prve ruke iskuse vrhunsku uslugu i raznolike kulture. Na taj način stiču dragocena iskustva i uvide koji im pomažu da dodatno unaprede svoje veštine i podignu nivo usluge u našem hotelu.

Foto: Velibor Ćirić
- Poslednjih meseci organizovali ste niz događaja, od PR promocija do ekskluzivnih večera i koncerata. Kako to doprinosi pozicioniranju hotela i šta još planirate?
Organizacija ovih događaja ključni je deo naše strategije za pozicioniranje hotela kao centra luksuza, kulture i nezaboravnih iskustava. Svaki događaj odražava vrednosti našeg brenda i jača veze sa gostima i zajednicom.
Jedan od tih događaja bio je u saradnji sa MAD HOUSE-om iz Sava centra, kojim smo istovremeno, osim što smo promovisali nove smeštajne kapacitete, pružili podršku lokalnim talentima, dajući doprinos razvoju umetničke i kulturne scene Beograda.
Istakla bih i veče u restoranu „Prime”, gde smo uz ekskluzivnu večeru sa renomiranim šefom kuhinje Magijem potvrdili našu posvećenost kulinarskoj izvrsnosti, dok je koncert Ane Stanić i Matije Dedića istakao hotel kao destinaciju za sofisticiranu zabavu. Ova inicijativa spojila je vrhunsku gastronomiju i izuzetan muzički talenat, pružajući gostima savršenu harmoniju uživanja, kakva se može doživeti samo u hotelu „Crowne Plaza”. Ove inicijative podižu ugled brenda i stvaraju osećaj ekskluzivnosti.
Sa zadovoljstvom najavljujemo da od aprila širimo ponudu torti i kolača, koji su do sada bili ekskluzivno dostupni samo gostima hotela. Sada pokrećemo proizvodnju vrhunskih poslastica, koje će biti pristupačnije i dostupne svima. Naše torte i kolače moći ćete da naručite, preuzmete lično ili da ih poručite na željenu adresu uz našu dostavu. Radujemo se što ćemo vam omogućiti da uživate u prepoznatljivim ukusima naše poslastičarnice, bilo kod kuće ili kao deo posebnih trenutaka sa najdražima.

Foto: Ljubo Ašćerić
- „Crowne Plaza Belgrade” je postavila nove rekorde u poslovanju. Koliko je to važno za održavanje vodeće pozicije na tržištu?
Održavanje liderske pozicije na tržištu ključno je za našu dugoročnu viziju i posvećenost izvrsnosti. Obaranje rekorda odraz je predanog rada celog tima i poverenja naših gostiju i partnera.
U ugostiteljstvu stagnacija nije opcija – ključ su inovacije i predviđanje potreba gostiju. Liderstvo znači biti ispred trendova, ulagati u tim i pružati izuzetna iskustva koja nas izdvajaju. Za nas to nije samo pitanje brojeva, već dugotrajnog uticaja na goste, zajednicu i industriju.
Duboko verujemo da sve što radimo treba da bude na najvišem nivou. Posvećenost je deo naše filozofije i uvek dajemo svoj maksimum kako bismo postigli vrhunske rezultate. Za nas – druga opcija ne postoji.
- Hotel ima bogatu istoriju, ali i ambiciju da postavlja nove standarde u industriji. Po čemu se „Crowne Plaza” zaista izdvaja od konkurencije?
Ono što hotel „Crowne Plaza” čini jedinstvenim jesu nezaboravni trenuci koje stvaramo za naše goste. Svako iskustvo – bilo da je to topla dobrodošlica, personalizovana usluga ili poseban događaj – postaje dragocena uspomena koja ostaje sa njima dugo nakon odlaska.
Ponosimo se personalizovanom uslugom, pružajući neuporediv luksuz, udobnost i pažnju prema detaljima. Naš tim se trudi da svaki boravak učini izuzetnim. Takođe, posvećeni smo održivosti i angažovanju u zajednici, kroz ekološke inicijative i podršku lokalnim projektima. Održivost, inovacije i iskrena povezanost sa gostima i zajednicom dodatno nas izdvajaju, čineći „Crowne Plazu” ne samo mestom za boravak već i nezaboravnom destinacijom.

Foto: Velibor Ćirić
- U hotelu vodeće pozicije drže žene, uključujući i vas. Kako tim koji predvode žene doprinosi uspehu hotela i da li postoji neka posebna energija u takvom radnom okruženju?
im predvođen ženama temelj je našeg uspeha. Radimo u kompaniji koja zaista postavlja snažan primer posvećenosti raznolikosti i jednakosti, inspirišući sve da dosegnu svoj pun potencijal. U „Crowne Plazi” ponosni smo na žene koje nas pokreću i oblikuju našu budućnost. Smatram da žene lideri daju prioritet emocionalnoj inteligenciji, čime podstiču otvorenu komunikaciju, dobrobit zaposlenih i timsku saradnju. Ovo rezultira većim moralom i angažovanošću zaposlenih.
Studija organizacije „Diversity for Social Impact” iz 2023. godine pokazala je da su kompanije sa raznovrsnim liderskim timovima 22 odsto uspešnije u ostvarivanju profita i kreiranju dodatne vrednosti u poređenju sa manje raznovrsnim kompanijama.
Ovu posvećenost dodatno jača Delta Holding, naša matična kompanija, koja aktivno ulaže u ravnopravnost i promoviše jednake mogućnosti. Sa ženama na ključnim pozicijama širom organizacije, Delta Holding pokazuje da su raznolikost i inkluzija ključ dugoročnog uspeha.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Velibor Ćirić