CityScope

CityScope sada je Prohuman: Dvadeset godina rasta i transformacije pod snažnim liderstvom

CityScope, jedna od vodećih HR agencija u Srbiji, poznata po svojoj posvećenosti klijentima i personalizovanim rešenjima, kreće u novo poglavlje pod novim imenom – Prohuman. Ovaj rebrending nije samo promena imena, već označava spajanje sa Prohuman grupom, evropskim liderom u oblasti ljudskih resursa, što na lokalno tržište donosi mnogobrojne mogućnosti. Razgovarali smo sa Ivanom Milošević, osnivačicom i direktorkom ove kompanije, koja je upravo obeležila i 20 godina uspešnog poslovanja u Srbiji.
  • Možete li nam reći kako je CityScope započeo svoju priču i kako ste uspeli da postanete jedna od vodećih HR agencija u Srbiji?

CityScope je osnovan 2004. godine sa idejom da tadašnjem tržištu ponudi relevantna i pouzdana rešenja u oblasti ljudskih resursa. Tokom godina, osluškujući potrebe klijenata, sa jedne strane, i tržišta rada, sa druge, razvijali smo se i proširivali portfolio naših usluga. Kroz posvećenost i inovacije, a ne odustajući od građenja i održavanja snažnih partnerskih odnosa, klijentima nudimo i kreiramo tailor-made rešenja, koja imaju pozitivan uticaj na poslovanje velikog broja kompanija iz različitih industrija iz Srbije, Crne Gore, Hrvatske i Bugarske. Danas smo prepoznati po svom načinu rada, koji je rezultat kontinuiranog truda, visokih standarda, naše ekspertize i poverenja koje smo gradili sa našim partnerima.

CityScope

  • Promena poslovnog imena iz CityScope u Prohuman značajan je korak u vašem poslovanju. Šta je dovelo do ove odluke i šta to znači za budućnost kompanije?

Odluka o promeni poslovnog imena doneta je nakon spajanja sa Prohuman grupom, u maju 2023. godine. Ovo spajanje predstavlja važan korak u našem kontinuiranom rastu i razvoju. Pod novim imenom – Prohuman, nastavljamo naše dvadesetogodišnje poslovanje kao deo vodeće regionalne grupacije u oblasti ljudskih resursa.

Ponosni smo na to što je kompanija Prohuman prepoznala naš potencijal i ukazala nam poverenje da budemo deo istog tima, koji će zajedno nastaviti da pomera granice.

To nam omogućava još širi pristup mreži stručnjaka, internacionalno prisustvo u osam evropskih zemalja i širenje spektra usluga. Naša vizija je da postanemo vodeći pružalac HR usluga u regionu centralne i istočne Evrope, a ovo spajanje nam daje snagu i resurse da to i postignemo.

  • Možete li nam reći nešto više o rezultatima koje je CityScope postigao tokom proteklih 20 godina?

Ponosni smo na više od 200 internacionalnih i domaćih kompanija sa kojima smo imali čast da sarađujemo i zajedno rastemo tokom proteklih 20 godina, na više od 5500 ljudi koji su uz našu asistenciju pronašli posao. Nekima je to bio sledeći korak u daljem karijernom razvoju, a drugima prilika da obezbede bolju budućnost svojim porodicama. Ponosni smo na 62 mlada profesionalca koji su svoju karijeru započeli u CityScopeu. Neki od njih danas su najvažniji deo tima, stub i pokretačka snaga, ona koja kreira naše mesto na tržištu. Drugi danas svoje karijere grade u vodećim kompanijama na tržištu Srbije i sa istim elanom nastavljaju da postavljaju standarde i doprinose daljem razvoju HR struke. CityScope, danas Prohuman, iz godine u godinu je stabilno rastao i razvijao se, a u 2023. godini ostvarili smo godišnji promet od 16 miliona evra.

Naša personalizovana rešenja i posvećenost klijentima predstavljaju snažnu osnovu za naš rast i uspeh, koji su rezultat kontinuiranog ulaganja u kvalitet, inovacije i razvoj naših zaposlenih.

  • Kako vidite HR tržište, tj. tržište rada, i kakvi su vaši planovi za budućnost?

Svi smo svedoci koliko su ubrzani procesi inovacija, digitalizacije, primene novih tehnologija – ceo svet se menja pred nama i sa nama. Sve te promene izuzetno utiču i na tržište rada, koje je u proteklih pet godina postalo vrlo dinamično, konkurentno i progresivno.

Posvećeni smo konstantnom unapređenju naših usluga i procesa rada, jer smatramo da samo dubokim poznavanjem tržišta i industrija u kojima klijenti posluju možemo da razumemo njihove potrebe i uspešno na njih odgovorimo relevantnim, brzim i kvalitetnim rešenjima. Privlačenje talenata tj. talent sourcing još dugo će biti jedan od ključnih prioriteta, a samo ako u potpunosti razumete šta motiviše kandidate, imate ekspertizu i tehnologiju da vas podrži u sofisticiranim procesima pretrage i selekcije – imaćete i konkurentnu prednost da napravite dobar spoj i kompanijama obezbedite najbolja rešenja za njihove potrebe. To doprinosi i smanjenju fluktuacije i povećanju engagement-a. Naša misija je da budemo employer branding ambasadori kompanijama i na taj način budemo partneri i produžena ruka na tržištu i doprinesemo njihovom pozicioniranju kao poželjnih poslodavaca.

Naši planovi su ambiciozni i uzbudljivi. Oni prate našu misiju da u naredne tri godine podignemo stepen digitalizacije naših servisa i tako stvorimo dodatnu vrednost i uvedemo nove standarde HR prakse. Želimo da nastavimo sa inovacijama, uključujući i primenu AI alata u domenu regrutacije i selekcije, izrade različitih vrsta izveštaja, strategije privlačenja i zadržavanja talenata, kako bismo ponudili visokokvalitetna, efikasna i sveobuhvatna rešenja. Prohuman grupa posluje u osam evropskih zemalja: Mađarskoj, Srbiji, Rumuniji, Sloveniji, Ukrajini, Nemačkoj, Austriji i Hrvatskoj. Prohuman grupa, sa više od 20 godina iskustva, više od 20 kancelarija i više od 1000 klijenata regionalno, ostvarila je prihode od 344 miliona evra samo u 2023. godini zajedno sa svojim članicama, što jasno govori o njenom značaju i uspehu na tržištu. Verujemo da će nas to učiniti još konkurentnijim i dodatno osnažiti da nastavimo da odgovaramo na izazove današnjeg poslovnog okruženja. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Predrag Todorović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE