Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Čet aplikacije sve važnije za izdavače

    Top četiri čet aplikacija, Fejsbuk mesindžer (Facebook Messenger), Vocap (WhatsApp), Vičet (WeChat) i Vajber (Viber) trenutno koristi preko tri milijarde aktivnih korisnika što je više od ukupniog broja korisnika najpopularnije društvene mreže.

    Ovaj podatak je privukao pažnju mnogim ljudima iz sveta biznisa, od kojih su najbrojniji oni iz izdavačke industrije. Ljudi iz vrha izdavačke delatnosti kao što je Vol strit Žurnal, Ekonomist i BBC obznanjuju svoje prisustvo na brojnim čet aplikacijama u nadi da će postati vidljiviji i pridobiti čitalačku publiku na najnovijim platformama gde ljudi konzumiraju sadržaj. Pioniri u ovakvom poslu sada uče na kojim čet aplikacijama mogu dobiti publiku i kako mogu poboljšati čet aplikacije za distribuciju digitalnog sadržaja kao što su članci, fotogradije, ankete i video sadržaj.

    U novom izveštaju BI Intelidžensa (BI Intelligence) možemo videti na koji način su čet aplikacije na mobilnom telefonu privlačne izdavačima i kako postaju vodeća platforma za konzumaciju medijskog sadržaja. Možemo uporediti vodeće čet platforme kao što su Vocap, Vičet, Fejsbuk mesindžer i Vajber i analizirati koje bi njihove karakteristike izdavači trebali poznavati kada razmišljaju o tome na koji način mogu poboljšati ove aplikacije u svoju korist. Takođe, možemo videti i strategije za distribuciju sadržaja preko čet aplikacija i, konačno, uočiti određene poteškoće sa kojima se izdavači mogu susresti pri prvim pokušajima probijanja kroz ovu vrstu distribucije sadržaja.

    Najbitnije stavke izveštaja BI Intelidžensa:

    • Postoji bezbroj čet plaformi, svaka sa svojom posebnom vrstom korisnika i korisničkom demografijom i karakteristikama. Upravo će ove karakteristike odrediti koje aplikacije izdavač treba da isproba i koji je sadržaj najprigodniji.
    • Izdavači kao što je Volstrit Žurnal, Ekonomist i BBC eksperimentišu kako bi naučili koje čet aplikacije najviše odgovaraju njihovoj publici i kako mogu poboljšati te čet platforme kako bi delili digitalni sadržaj kao što su članci, fotografije, ankete i video.
    • Čet aplikacije su posebno privlačne izdavačima jer dopuštaju ovim brendovima da pristupe privatnoj socijalnoj aktivnosti korisnika budući da su one namenjene za konverzaciju jedan na jedan.

    Izvor: Bizlife, Business Insider

    Foto: Bizlife

    Piše: A.M.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE