
Brend Selene Gomez lansira svoj prvi parfem, fanovi ne mogu da dočekaju
Brend Rare Beauty, iza kog stoji popularna pevačica i glumica Selena Gomez, uskoro će lansirati svoj prvi parfem. Iako postoji mnogo zanimljivih aspekata ovog novog proizvoda, od njegovog univerzalnog dizajna do saradnje sa poznatim imenom u svetu parfema, mnogi se pitaju da li je ovo parfem koji će Selena izabrati za svoje venčanje.
Topao i zavodljiv miris
Prema zvaničnom saopštenju, Rare Eau de Parfum je topao i sladak miris koji se otvara gurmanskim notama karamele, pistaća i vanile. Kasnije se razvijaju začinjeni i zemljani tonovi đumbira i sandalovine, stvarajući složenu i dugotrajnu aromu, piše Nylon.
View this post on Instagram
S obzirom na ovaj opis, možda nije iznenađujuće što je Rare nastao u saradnji sa Žeromom Epinetom, tvorcem parfema Byredo Tobacco Mandarin i najprodavanijeg „zavodnika u teglici“ iz Sol de Žaneira – brazilske Bum Bum kreme.
Inovativna prepoznatljiva bočica
Ono što ovaj parfem čini posebnim je njegova bočica. Dizajnirana je u saradnji sa terapeutima za ruke i inženjerima za pakovanje kako bi bila ergonomska i jednostavna za upotrebu osobama sa ograničenom pokretljivošću ruku. Pored toga, brend obećava postojanost mirisa do 12 sati.
Parfem i balzami biće dostupni od 7. avgusta u Sefori i na zvaničnim veb stranicama Sephora.com i RareBeauty.com. Preporučena cena za parfem od 50 ml je 75 dolara (oko 65 evra), dok će balzami koštati 19 dolara (oko 16 evra).
Nosila ga je čak i Merilin Monro: Najprodavaniji parfem svih vremena postoji duže od jednog veka
Fanovi oduševljeni
Novosti su izazvale talas oduševljenja na društvenim mrežama među fanovima Selene Gomez i njenog brenda Rare Beauty. Parfem se, očekivano, posebno istakao.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZlife/Index.hr
Foto: Youtube/Selena Gomez