Black Horse

Black Horse se vraća na tržište akumulatora

Firma Black Horse je sinonim tradicije u industriji, a danas sa Aleksandrom Čolićem, novim izvršnim direktorom, prolazi kroz novu fazu razvoja – modernizaciju, investicije i povratak na tržište akumulatora.

Čolić kaže da Black Horse ponovo izlazi pred kupce i partnere sa „jasnom ponudom, modernizovanom proizvodnjom i investicijama“.

-Naša ambicija nije samo da prodajemo proizvode, već da budemo pouzdan partner industriji i lokalnoj zajednici, sa prepoznatljivim kvalitetom i ozbiljnim pristupom poslu – navodi Ćolić.

Šta je bio ključni trenutak kada ste odlučili da preuzmete Black Horse?

Black Horse ima dugu tradiciju, ali i puno izazova. Video sam potencijal da se kompanija vrati na mesto koje joj pripada. Želeo sam da uđem u nešto što nosi odgovornost, ali i šansu da napravim stvarnu promenu.

Šta je bilo najteže u tim prvim koracima?

Najveći izazov je uvek organizacija ljudi i procesa. U fabrici ništa ne ide lako, a kada pravite promene, nailazite i na otpor. Trebalo je vreme da se stvori poverenje i da svi razumeju viziju – da nismo tu da održavamo status quo, već da rastemo i razvijamo se.

„Verujem da uspeh kompanije zavisi podjednako od mašina i od ljudi koji njima upravljaju“

Koji su najveći planovi i investicije u narednom periodu?

Investiramo u novu opremu, u tehnologiju koja omogućava veću efikasnost i održivost. Ali podjednako ulažemo i u ljude – kroz obuke, razvoj i stvaranje kulture u kojoj zaposleni imaju prostor da napreduju. Verujem da uspeh kompanije zavisi podjednako od mašina i od ljudi koji njima upravljaju.

Koliko Vam je važna modernizacija u poređenju sa očuvanjem tradicije?

To je ravnoteža koju stalno tražimo. Tradicija nam daje identitet i kredibilitet, ali bez modernizacije bismo ostali u prošlosti. Naša filozofija je da se oslonimo na iskustvo i ugled koji Black Horse već ima, a da ga upotpunimo novim znanjem, tehnologijama i načinom rada.

„Za pet godina vidim kompaniju koja je ponovo lider, ne samo u Srbiji već i u regionu“

Gde vidite Black Horse za pet godina?

Vidim kompaniju koja je stabilna, inovativna i koja je ponovo lider, ne samo u Srbiji već i u regionu. Želimo da izvozimo, da gradimo dugoročne odnose sa partnerima i da pokažemo da srpska industrija može da stoji rame uz rame sa najboljima.

Koliko su ljudi u kompaniji važni u ostvarenju te vizije?

Ljudi su apsolutno ključni. Mašine i zgrade su važni, ali bez ljudi nema uspeha. U Black Horse-u ljudi donose energiju, ideje i posvećenost. Zato želimo da stvorimo okruženje u kojem se svaki zaposleni oseća cenjeno i motivisano.

„Transparentna komunikacija i jasna vizija su stvari koje prave razliku“

Kako privlačite i zadržavate kvalitetne kadrove?

Danas ljudi biraju ne samo gde će raditi, već i kakve vrednosti kompanija zastupa. Naš cilj je da stvorimo kulturu koja privlači ljude koji žele izazove, ali i sigurnost, koji žele da uče i napreduju. Transparentna komunikacija, poštovanje i jasna vizija su stvari koje prave razliku.

Kakav je Vaš lični stil vođenja?

Verujem u otvorenost i odgovornost. Želim da ljudi osećaju da mogu da predlože ideje, da greške nisu kraj sveta, već prilika da naučimo. Istovremeno, trudim se da svojim primerom pokažem da ozbiljan rad i posvećenost uvek donose rezultate.

„Naš povratak na tržište nije prolazna faza već dugoročna strategija“

Šta biste poručili partnerima i klijentima Black Horse-a?

Poručio bih da smo spremni za novo poglavlje. Black Horse je kompanija sa tradicijom, ali i sa jasnom vizijom budućnosti. Želimo da gradimo poverenje na osnovu kvaliteta i rezultata. Naš povratak na tržište nije prolazna faza, već dugoročna strategija.

A šta biste poručili zaposlenima i onima koji žele da postanu deo Black Horse-a?

Da verujemo u njih i da su oni naša najveća snaga. Ako želite da budete deo kompanije koja se menja, raste i ulaže – Black Horse je pravo mesto.

Kako je izgledao Vaš put pre dolaska u Black Horse?

Moj profesionalni razvoj počeo je u Americi, gde sam završio fakultet i gde sam, što je još važnije, naučio koliko je naporan rad neophodan da biste uspeli. Amerika me oblikovala, ali Srbija mi je ipak bila bliža srcu. Kada sam se vratio, karijeru sam nastavio u Ernst & Young-u. To mi je bila prva prilika da radim u dinamičnom, međunarodnom okruženju i steknem ozbiljno znanje o finansijama i biznisu. Nakon toga prelazim u kompaniju Dufry, gde dobijam priliku da primenim i nadogradim stečeno znanje.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Black Horse

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE