
BizMarketing intervju u susret Letnjem Vivaldi forumu: Vladimir Zarić, Ananas
U susret Letnjem Vivaldi forumu, forumu marketing zajednice, a koji se realizuje od 11. do 13. juna na planini Tara, u selu Mokra Gora, razgovarali smo sa istaknutim profesionalcima iz marketing zajednice, a ujedno i govornicima na predstojećem forumu. U susret Forumu govori Vladimir Zarić iz kompanije Ananas.
Možda je sve što nam je potrebno danas da napravimo reset, “pobegnemo” tri dana na planinu i usmereni jedni na druge otvorimo teme koje važne marketing zajednici.
- Koji je Vaš recept za odmor, “punjenje baterija” i potragu za svežim uvidima, svežim načinima rada i načinima razmišljanja?
Slušalice na ušima, udobna obuća i kilometri pod nogama. Da li slušam neku omiljenu muziku ili aktualni podkast – nije bitno. Bitno je da mogu slobodno da razmišljam, da se fokusiram na planove, ali i ostavim dovoljno „prostora“ za nove ideje i nova rešenja. Beograd je pogodno mesto za takve akcije, ali i neke druge destinacije mogu da pomognu i ponude dovoljno inspiracije za sveže i inspirativne ideje i mogućnosti.
- Koju temu donosite na ovogodišnji Letnji Vivaldi forum? Šta mogu očekivati profesionalci koji planiraju da posete isti?
Ako bismo napravili mini-anketu među koleginicama i kolegama iz industrije i pitali koji jebuzzword za sezonu 2024/2025, gotovo sam siguran da bi odgovor bio: retail media. Ananas, kao regionalni lider u ikomercu, sigurno je jedan od najpovoljnijih platformi za implementaciju i retail medije u našem regionu. I baš o tome ću i pričati. O svim mogućnostima koje pruža kako za nas koji ćemo sada imati i tu novu ulogu oglašivača, ali i naravno za brendove. Trudiću se da dam praktična znanja i da motivišem mlade koleginice i kolege da što više istražuju o ovoj temi i uključe se u projekte kako bi retail media konačno postala stvarnost i kod nas. Na Ananasu sigurno hoće, i to vrlo skoro.
- Da li se, kao i mi, radujete novoj osveženoj programskoj direkciji Letnjeg Vivaldi foruma? Čini nam se da dobijamo neki novi format strukovnog događaja. Kako vidite svoju ulogu u tom procesu?
Promene su uvek dobrodošle. Koncept Vivaldi foruma je sam po sebi poseban zahvaljujući originalnoj lokaciji, strukturi samog događaja, ali i gostima koji odvoje svoje vreme i posvete se edukaciji. S novom programskom direkcijom, siguran sam da će biti još dinamičnije i da će svi prisutni otići kući inspirisani i još malo više zaljubljeni u našu struku. Moja uloga je jasna. Ja sam tu da podelim znanje što kroz predavanje, a što naravno kroz druženje i diskusiju i razgovor u nekom neformalnijem okruženju. I trudiću se da ispunim sva očekivanja.
- Šta nosi budućnost? Kako ćemo napraviti most i prigrliti nove generacije, nove tehnologije, nove načine rada?
Volim da živim u sadašnjosti, ali uvek treba biti spreman na ono što nam nosi budući period. Mislim da već sad mnogo učimo od novih generacija i o životu i o poslu. I ono što me posebno raduje što su svi oni spremni da uče od nas. Malo i na našim greškama, ali malo i o uspesima koje smo postigli. Uz njihov entuzijazam i nove tehnologije koje nam nude čitav novi univerzum mogućnosti i olakšane svakodnevnice vrlo sam optimističan kada razmišljam o budućnosti.
O Letnjem Vivaldi Forumu
Novi format Letnjeg Vivaldi foruma donosi nove programske segmente, osvrće se na period iza nas, pokreće teme koje su aktuelne danas i daje nam prozor u budućnost. Nas posebno raduju formati Vivaldi Showcase, Industry Buzzword i programski segmenti koja je pripremila strukovna asocijacija IAA Srbija.
Saznajte više i kupite kotizacije na vivaldiforum.com.
Neki od govornika koji su najavljeni:
Nemanja Jehlička (Nike), Olja Bećković (novinarka), Marko Đorđević (reditelj), Borislav Miljanović (Represent System), Vladimir Zarić (Ananas E-Commerce), Stanislav Zakić (Vogue Adria), Luka Jovanović (LCF Creates), Đorđe Jovanović (Xiaomi), Tanja Petrović (IAA Srbija), Jelena Ivanović (IAA Srbija), Andreja Milkić (Leo Burnett), Predrag Kurčubić (Ipsos Adria East), Ana Jovanović (Novak Đoković Foundation).
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Letnji Vivaldi Forum