
BizMarketing intervju u susret Letnjem Vivaldi forumu: Predrag Kurčubić, Ipsos Adria East & IAA Srbija
U susret Letnjem Vivaldi forumu, forumu marketing zajednice, a koji se realizuje od 11. do 13. juna na planini Tara, u selu Mokra Gora, razgovarali smo sa istaknutim profesionalcima iz marketing zajednice, a ujedno i govornicima na predstojećem forumu. U susret Forumu govori Predrag Kurčubić, Ipsos Adria East & IAA Srbija.
Možda je sve što nam je potrebno danas da napravimo reset, “pobegnemo” tri dana na planinu i usmereni jedni na druge otvorimo teme koje važne marketing zajednici.
- Koji je Vaš recept za odmor, “punjenje baterija” i potragu za svežim uvidima, svežim načinima rada i načinima razmišljanja?
Mislim da je važno naći način da se, barem tokom odmora, na neki način izolujete od posla i svakodnevnog života. U idealnom slučaju, odmor bi trebalo da traje minimum dve nedelje, jer je utisak da prvu nedelju koristimo da se ’ispraznimo’ od akutnog stresa i spustimo tenziju, a tek druga nedelja služi za pravi odmor.
Znamo da je dokolica najplodonosnija za dolazak do novih ideja, ali današnji način života – stalna dostupnost, tempo, mobilni telefoni smanjuju prostor za tako nešto. Ja svoje odmore provodim aktivno, ne volim da sam na jednom mestu, puno planiram i jurim da vidim što više stvari – dakle radim sve pogrešno od onoga što bi trebalo da radim kako bi se odmorio i stvorio uslove za kreativno mišeljenje.
- Koju temu donosite na ovogodišnji Letnji Vivaldi forum? Šta mogu očekivati profesionalci koji planiraju da posete isti?
Sećam se da sam pre jedno pet godina držao predavanje na CEO forumu o (ne)zaposlenosti i tržištu rada, i zatvorio prezentaciju rečenicom upućenoj direktorima uspešnih kompanija koji su sedeli u publici : Prošlo je vreme kada su nas svršeni studenti jurili po sajmovima i molili za posao, uskoro ćemo juriti mi njih i moliti da dođu u našu kompaniju. To je tada možda delovalo malo radikalno, ali je danas surova realnost. Moja tema će se baviti ljudskim resursima, važnom i bolnom temom svih menadžera u marketingu.
Inače, ove godine prvi put IAA, najreprezentativnije strukovno udruženje sa više od 150 članova, i Vivaldi sarađuju u koncipiranju sadržaja. Kao prijatelj foruma, IAA je na dnevni red, u okviru predavanja i radionica, postavio teme za koje smatra da su relevantne za struku. 2023. godine uradili smo, zajedno sa IAA, istraživanje sa studentima i mladim profesionalcima o reputaciji marketinške struke, i došli do vrlo zanimljivih uvida, od kojih je mnoge menadžere zabolela glava (iako, ruku na srce, rezultati nisu toliko loši). Sada završavamo studiju koja se tiče potrebnih veština za obavljanje poslova u marketingu – čega nedostaje, a čega ima previše, koje su to osobine i znanja koje mladi profesionalci treba da poseduju da bi uspešno obavljali poslove u marketingu. Rezultate još nemamo – a svi jedva čekamo da vidimo do kojih uvida ćemo doći. Nalazi će biti vrlo sveži sa prezentaciju na Letnjem Vivaldi Forumu.
- Da li se, kao i mi, radujete novoj osveženoj programskoj direkciji Letnjeg Vivaldi foruma? Čini nam se da dobijamo neki novi format strukovnog događaja. Kako vidite svoju ulogu u tom procesu?
Radujem se najpre jer ću biti deo Letnjeg Vivaldi foruma, budući da do sada nisam imao prilike da učestvujem ni kao polaznik ni kao predavač. Vivaldi ima dugu tradiciju, izvrsnu reputaciju i čast mi je što (konačno) mogu i sam da doprinesem njegovom kvalitetu. Za sada samo kao predavač, ali ako postoji prostor, rado ću i na druge načine pomoći daljoj transformaciji. Verujem i da saradnja IAA i Vivaldi foruma može doneti korist i jednoj i drugoj organizaciji, ali pre svega struci i polaznicima i da je to, na neki način, prirodan spoj, koji će imati sinergijski efekat. Naravno, taj proces je evolutivan i rezultati bi mogli jasno vidljivi u narednim godinama.
- Šta nosi budućnost? Kako ćemo napraviti most i prigrliti nove generacije, nove tehnologije, nove načine rada?
Budućnost deluje u isto vreme i sjajno i pomalo zastrašujuće. Nesuđene su mogućnosti koje donosi AI, ne samo u povećanoj efikasnosti i kvalitetu obavljenog posla, nego u tome kako će uticati na transformaciju poslova i profesionalaca. Meni deluje vrlo uzbudljivo, jer verujem da će nas u velikoj meri rešiti dosadnih i repetitivnih poslova, osloboditi prostor za kreativnije stvari ali i podići lestvicu očekivanja od svakog pojedinca. Neki će se na tom putu saplesti, dok će se drugi u profesionalnom smislu razvijati neverovatnom brzinom. Na nama je da se prilagodimo, da budemo otvoreni za inovacije ali i nova iskustva, i da učimo kao nikad do sada.
O Letnjem Vivaldi Forumu
Novi format Letnjeg Vivaldi foruma donosi nove programske segmente, osvrće se na period iza nas, pokreće teme koje su aktuelne danas i daje nam prozor u budućnost. Nas posebno raduju formati Vivaldi Showcase, Industry Buzzword i programski segmenti koja je pripremila strukovna asocijacija IAA Srbija.
Saznajte više i kupite kotizacije na vivaldiforum.com.
Neki od govornika koji su najavljeni:
Nemanja Jehlička (Nike), Olja Bećković (novinarka), Marko Đorđević (reditelj), Borislav Miljanović (Represent System), Vladimir Zarić (Ananas E-Commerce), Stanislav Zakić (Vogue Adria), Luka Jovanović (LCF Creates), Đorđe Jovanović (Xiaomi), Tanja Petrović (IAA Srbija), Jelena Ivanović (IAA Srbija), Andreja Milkić (Leo Burnett), Predrag Kurčubić (Ipsos Adria East), Ana Jovanović (Novak Đoković Foundation).
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Letnji Vivaldi Forum