Bivši košarkaš sadi borovnicu
Bivši košarkaš Partizana, Huventuda, Unikahe i bivši reprezentativac Uroš Tripković pre dve godine je prestao sa bavljenjem košarkom, a danas sadi visoko kvalitetnu borovnicu. Novac zarađen košarkom uložio je u najnoviji protivgradni i sistem za navodnjavanje.
„Ne želim da uđem u neki posao koji će posle šest meseci da mi se smuči i dosadi. Hteo sam da nađem nešto što će da me ispunjava i što će mi biti i posao i hobi. Mislim da sam to pronašao u borovnicama,“ kaže Tripković za RTS.
Zvučna imena srpskih sportista mogla bi da doprinesu onome na čemu godinama rade privredne komore i izgradnji imidža Srbije kao zemlji u kojoj se uzgaja zdrava hrana.
Jonel Subić, iz Instituta za ekonomiku poljoprivrede, kaže da mnogo poznate ličnosti u Srbiji već imaju svoje brendove, izdvajajući Zvonka Bogdana, Novaka Đokovića, košarkaši Miličića i Jarića.
„Ove ličnosti mogu značajno da doprinesu promociji zdrave hrane, ali je potreban i kvalitet proizvoda, dobro pakovanje i marketing vezan za taj proizvod“, kaže dr Borislav Miljanović, vlasnik Represent Communications.
Ipak, za bolji položaj Srbije na međunarodnij tržnici hrane potrebno je sistemska strategija i to da što više proizvoda dobije zaštitu geografskog porekla, zaključuje RTS.
Izvor: BIZLIfe, RTS
Foto: Screenshot
Јадранка Кљајић
Свака част, да Вам се придруже други са сличим размишљањем ето нама просперитета