Đorđe Kožurik

Benzinske stanice kao mesta za uživanje

Kako benzinske stanice evoluiraju iz mesta za točenje goriva u multifunkcionalne destinacije, kompanija EKO Serbia predvodi inovacije u ovom segmentu. Uvođenjem koncepta Kalypso café, automatizovanih perionica i paketomata – redefiniše iskustvo potrošača. O ovim važnim poslovnim promenama za BIZLife govori Đorđe Kožurik, Non-Fuel Retail menadžer kompanije EKO Serbia, koji nam je približio izazove i planove za budućnost ove kompanije.

  • Benzinske stanice danas od mesta gde se sipa gorivo prerastaju u lokacije koje nude razne usluge. Šta EKO Serbia radi da ide u korak s tim?

Benzinske stanice se postepeno transformišu iz tradicionalnih lokacija za točenje goriva u multifunkcionalne destinacije koje zadovoljavaju raznovrsne potrebe modernih potrošača. EKO Serbia prati ove globalne trendove kroz kontinuirana ulaganja u modernizaciju svojih stanica, uključujući i uvođenje koncepta Kalypso café tokom ove godine. Ovaj projekat ne samo da unapređuje vizuelni identitet i funkcionalnost stanica već i omogućava širenje ponude proizvoda i usluga, pretvarajući ih u destinacije budućnosti koje prevazilaze standardna očekivanja.

EKO Serbia svojim kupcima danas pruža mnogo više od goriva. Naše stanice su osmišljene kao mesta gde se može uživati u vrhunskoj kafi i ukusnim zalogajima, gde se mogu koristiti usluge dostave paketa, automatskih i samouslužnih auto-perionica, kao i punjenja električnih vozila na odabranim lokacijama, što ih čini idealnim za vozače koji prate najnovije trendove.

Pored toga, EKO benzinske stanice odlikuje bogata i raznovrsna ponuda proizvoda, uključujući najnovije artikle iz FMCG industrije. Posebnu pažnju posvećujemo proizvodima koji su popularni u digitalnoj zajednici, poput slatkiša i pića brendiranih od strane poznatih influensera. Na taj način kreiramo jedinstveno iskustvo za svakog potrošača, osiguravajući da naše stanice budu mesta na koja se oni sa zadovoljstvom uvek vraćaju.

Đorđe Kožurik, Non-Fuel Retail menadžer kompanije EKO Serbia

  • Šta Kalypso café donosi novo na EKO benzinske stanice? Kakve su rekcije potrošača?

Kalypso café je jedna od novina na EKO benzinskim stanicama, donoseći uz kvalitetnu kafu, na koju smo tradicionalno navikli naše potrošače, i nove proizvode, kreirane sa posebnom pažnjom kako bismo zadovoljili najistančanije ukuse. Sveža, uvek topla mirisna peciva, hrskavi hot-dog, sendviči pripremljeni od pažljivo odabranih sastojaka, kao i omiljene poslastice – pružaju savršen zalogaj za svako doba dana. Koncept Kalypso osmišljen je da bude mesto uživanja u vrhunskoj kafi i gastronomskoj ponudi, a dodatno smo obezbedili mogućnost da kafu i obrok možete i poneti.

Dizajniran je da učini putovanje prijatnijim, pružajući vozačima i putnicima priliku da se odmore i osveže, ali i da postane deo svakodnevne rutine, posebno za one koji radni dan žele da započnu kvalitetnim obrokom i kafom izuzetnog ukusa. Dosadašnje reakcije naših potrošača pokazuju da im se Kalypso café i nova ponuda veoma dopadaju, što nas motiviše da se dalje razvijamo i proširujemo asortiman. Trenutno kupci mogu uživati u kompletnoj ponudi Kalypso caféa na benzinskim stanicama Novi Beograd, Palilula, Vidikovac i Niš 1, ali to nije konačan broj, jer planiramo da u narednoj godini tu vrstu usluge ponudimo što većem broju naših potrošača.

  • Uveli ste razne novine, kao što su paketomati i moderne auto-perionice. Koje su se usluge pokazale kao najpopularnije i zašto?

Pružanjem ovih usluga EKO Serbia nastoji da svojim korisnicima omogući sveobuhvatnu ponudu na benzinskim stanicama, čineći ih mestima gde mogu obaviti više stvari, štedeći vreme, koje je danas izuzetno vredan resurs. Ne bih mogao da izdvojim neku posebnu uslugu kao najpopularniju, jer smatram da svaka na svoj način doprinosi tome da naše benzinske stanice postaju prvi izbor mnogih potrošača.

Naša usluga „Care-Wash” predstavlja automatizovanu auto-perionicu koja koristi najsavremeniju tehnologiju za brigu o automobilima, pružajući ne samo pranje već i kompletnu zaštitu koju vaš automobil zaslužuje. Naime, korišćenjem specijalno formulisanih sredstava, koja sadrže visokokvalitetne komponente, automobil dobija završnu obradu koja sprečava koroziju, uklanja mrlje na površinama i daje izuzetan sjaj. Korisnici mogu da biraju između različitih programa pranja, od osnovnog do premijum, prilagođavajući uslugu svojim specifičnim potrebama, obezbeđujući temeljno čišćenje uz minimalno vreme čekanja.

Paketomati su jedna od inovacija koja je uvedena na EKO benzinskim stanicama kako bi se korisnicima omogućila dodatna usluga koja će im pomoći da isplaniraju obaveze i da preuzmu svoje pakete u bilo koje doba, bez potrebe za čekanjem ili prilagođavanjem radnom vremenu kurirskih službi.

  • Šta želite da postignete rekonstrukcijama benzinskih stanica? Kako to utiče na iskustvo potrošača?

Rekonstrukcije benzinskih stanica imaju višestruki značaj kako za potrošače tako i za kompaniju EKO Serbia. Potrošačima rekonstrukcije donose unapređeno iskustvo korišćenja benzinskih stanica kroz modernizaciju prostora i uvođenje novih savremenih usluga, ugodan ambijent, što njihova putovanja čini prijatnijim. Rekonstrukcija EKO benzinskih stanica predstavlja odgovor na rastuće potrebe i očekivanja naših korisnika. Modernizovane stanice omogućavaju potrošačima da uživaju u svakom momentu – bilo da dolaze po gorivo, obavljaju kupovinu ili se opuštaju uz kafu i istovremeno pune svoj električni ili hibridni automobil na jednoj od naših benzinskih stanica na auto-putu, a uskoro će ta usluga biti dostupna i na mnogim drugim stanicama. Naša posvećenost modernizaciji je način da pružimo iskustvo koje je u skladu sa današnjim životnim stilom.

  • Šta vam je bio najveći izazov u vođenju marketa i gastronomske ponude na stanicama? Kako ste ga prevazišli?

Najveći izazov u vođenju marketa i gastronomske ponude jeste prilagođavanje različitim potrebama i ukusima potrošača na našem tržištu. Neophodno je stalno istraživanje tržišta i prilagođavanje ponude, kao i uvođenje novih proizvoda i osvežavanje asortimana, što smatram ključnim za održavanje interesovanja kupaca.

Potrošači danas prate viralne trendove i očekuju da im odmah budu dostupni najnoviji proizvodi. EKO Serbia se trudi da bude među prvima koji uvode ove popularne proizvode u svoju ponudu. Na primer, napici, grickalice i slatkiši koji brzo postaju popularni zahvaljujući društvenim mrežama često se prvi put pojavljuju upravo na našim stanicama.

  • Kako biste opisali ovu godinu za kompaniju EKO Serbia u delu koji se ne odnosi na gorivo? Koji su najvažniji uspesi? Šta planirate za 2025. godinu? Možemo li očekivati još novih usluga ili projekata na vašim stanicama?

Ova godina za kompaniju EKO Serbia bila je veoma uspešna kada govorimo o segmentima koji nisu vezani za gorivo, ali ni uspesi u segmentu goriva ne zaostaju. Kao najvažnije, istakao bih rekonstrukciju i modernizaciju benzinskih stanica, otvaranje prvih Kalypso caféa, implementaciju novih usluga i to što smo išli u korak sa najnovijim trendovima u pogledu ponude.

Za 2025. godinu imamo ambiciozne planove, koji uključuju nekoliko ključnih inicijativa, kao što su proširenje broja Kalypso caféa u okviru naše mreže, nastavak modernizacije i rekonstrukcija stanica i smanjenje njihovog ugljeničnog otiska instalacijom fotonaponskih postrojenja na krovovima, uvođenje novih usluga i poboljšanje postojećih. Trudićemo se da i dalje budemo među prvima koji na srpsko tržište uvode popularne proizvode, na šta smo već navikli naše potrošače.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: EKO Serbia

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE