Aleksandra Banović, Bekament

Bekament posvećeno i vizionarski gradi put uspeha

„Od 1992. godine Bekament je kontinuirano gradio svoj put uspeha, posvećeno i vizionarski, da bi danas postao jedna od tehnološki najnaprednijih kompanija u proizvodnji materijala za završne radove u građevinarstvu”, ističe Aleksandra Banović, direktorka marketinga kompanije Bekament. U intervjuu za BIZLife ona, između ostalog, naglašava da se korporativna reputacija oblikuje kroz ključne resurse poslovanja i stvaranje diferencijacije na tržištima na kojima kompanija strateški deluje.
  • Kako biste opisali ključne faktore koji su doprineli jačanju reputacije Bekamenta tokom godina?

Sa fokusom na kvalitet, pouzdanost, dugotrajnost i širinu asortimana, Bekament se ističe kao visoko konkurentna kompanija koja aktivno gradi poverenje kod svojih kupaca i krajnjih korisnika. Takođe, konstantno ulaganje u istraživanje i razvoj omogućava kompaniji da prati svetske trendove u građevinskom sektoru i razvija inovativne proizvode prilagođene rastućim potrebama tržišta. Sve veća svest o održivoj gradnji i zaštiti životne sredine dodatno podstiče potrebu za unapređenjem rešenja koja će doprineti pozitivnom ekološkom aspektu poslovanja i uticati na dalje osnaživanje reputacije kompanije.

Bekament se, takođe, ističe profesionalnim pristupom, stručnošću, predanošću i podrškom koju pruža svim svojim stejkholderima, čime iz godine u godinu podiže njihovo poverenje i lojalnost na zavidan nivo, a što se reflektuje i kroz pozitivne poslovne rezultate, na koje smo ponosni.

  • Na koji način vaša kompanija koristi inovacije i tehnološke napretke za održavanje i unapređenje snage svog brenda? 

Bekament aktivno ulaže značajne resurse u istraživanje i razvoj novih proizvoda i tehnoloških rešenja kako bi pravovremeno odgovorio na tržišne promene i brzorastuće potrebe krajnjih kupaca. Primena naprednih tehnologija u modernizaciji proizvodnih procesa rezultirala je povećanjem efikasnosti, smanjenjem troškova proizvodnje, dodatnim unapređenjem proizvodnog asortimana i kvaliteta usluge, a to je otvorilo put za dalje jačanje brenda, dvocifren rast prometa i povećanje tržišnog udela.

Kontinuirano praćenje tržišnih prilika, osluškivanje potreba krajnjih kupaca, analiziranje poslovnih aktivnosti i rezultata kompanije igraju ključnu ulogu u našoj poslovnoj strategiji, kako bismo identifikovali nove ideje, resurse i ekspertize koje će nam omogućiti da ostanemo među vodećim igračima u građevinskoj industriji.

  • Koje su glavne strategije društvene odgovornosti koje Bekament sprovodi i kako one utiču na reputaciju kompanije?

Bekament se fokusira na suštinske vrednosti društveno odgovornog i održivog poslovanja, te aktivno doprinosi razvoju opšteg standarda građana. Kompanija podržava humane inicijative, škole, kulturne događaje i druge društveno značajne aktivnosti kroz donacije, sponzorstva i filantropiju, što jasno pokazuje njen predan angažman i njenu podršku lokalnoj zajednici i društvu u celini. Godine 2017. kompanija je osnovala Fondaciju „Bekament” sa ciljem da udruži javni i privatni sektor, da okupi kompanije, organizacije i pojedince, te kreira okruženje koje će stimulisati i inspirisati podršku ulaganja za opšte dobro društva u celini.

Među najznačajnijim CSR projektima realizovanim u prethodnih nekoliko godina jesu izgradnja novog krila Opšte bolnice u Aranđelovcu, sanacija SOS sela u Sremskoj Kamenici za decu bez roditeljskog staranja, rekonstrukcija Tekstilne škole u Beogradu i OŠ „Sveti Sava” u Aranđelovcu, kompletno opremanje i izgradnja dva igrališta za decu na Voždovcu i na Zvezdari, sponzorstvo humanitarne manifestacije „Donosimo osmeh”, dok je dve godine zaredom Bekament bio generalni sponzor TV serijala humanitarnog karaktera „Radna akcija sa Tamarom”.

  • Kako Bekament stvara i održava dobar ugled kod svojih kupaca i partnera na različitim tržištima?

Bekament je prepoznat kao pouzdan partner na tržištu građevinskih materijala. Profesionalizam i posvećenost u ispunjavanju obaveza, poštovanje rokova i pružanje kontinuirane podrške poslovnim partnerima kroz obuke, tehničku podršku i stručne savete u rešavanju njihovih potreba i izazova dodatno jačaju ugled kompanije.

Takođe, sposobnost prilagođavanja novim trendovima i tehnološkim inovacijama, kao i pravovremeno informisanje o novim proizvodima, uslugama, promenama u ponudi ili poslovnoj politici, doprinose tome da Bekament ostane dugoročno relevantan i cenjen partner na tržištu. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Privatna arhiva

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE