„Bambi kampanja u Hrvatskoj duplirala nam rezultate“
Verujemo da dobri rezultati u poslovanju nisu dovoljni ukoliko ne pomažete i drugima, pogotovo svojim partnerima i lokalnoj zajednici u kojoj poslujete, kaže u razgovoru za „Politiku” Svetlana Glumac, direktor za korporativne i regulatorne poslove „Moji brendovi“. Za nešto više od godinu dana poslovanja, „Moji brendovi“ u okviru kojih rade kompanije „Imlek”, „Bambi” i „Knjaz Miloš”, postigli su značajne uspehe na srpskom tržištu. Svetlana Glumac, direktorka za korporativne i regulatorne poslove ove kompanije, objašnjava kako i u 2016. godini ove vodeće domaće kompanije nastavljaju da beleže rast, osvajajući prestižne nagrade i pomažući lokalnim zajednicama u našoj zemlji, uprkos velikoj konkurenciji.
Koliko je veći rast kompanija „Bambi” zabeležila ove u odnosu na 2015. godinu na domaćem i inostranom tržištu i šta je najviše doprinelo tome?
„U odnosu na prethodnu, u 2016. godini kompanija „Bambi” beleži značajan rast na tržištu Srbije. Ista situacija je i na izvoznim tržištima, gde je „Bambi” od početka godine ušao na pet novih tržišta. Samo smo od početka ove godine realizovali 20 kampanja za „plazmu” u Srbiji i regionu. Posebno bih istakla ozbiljan ulazak na tržište Hrvatske, gde smo krajem prošle godine prvi put krenuli sa kampanjom što je vrlo brzo rezultiralo dvostruko većom stopom izvoza i dvostruko većim tržišnim učešćem.“
Osim tradicionalno dobrih rezultata na domaćem tržištu, postižemo značajan uspeh i u osvajanju novih tržišta kao što su SAD, Austrija, Izrael i Rusija, izjavila je Glumac.
Izvor: Politika