Nikola Aleksić i Vanja Vlačo

Bambi i Intelisale zajedno kreirali efikasniji sistem poslovanja

Svaki drugi keks koji se proda u Srbiji dolazi iz kompanije Bambi. Pored uspešnog poslovanja, ovaj podatak govori i o odličnom, ali kompleksnom poslu koji obavlja Sektor prodaje. Međutim brza i efikasna prodaja ne zavisi samo od kvaliteta proizvoda i uloženog truda, već i od pametnih alata koji omogućavaju da svaki proces bude jednostavniji i produktivniji. U svetu u kom se tehnologija razvija neverovatnom brzinom, kompanije koje prepoznaju značaj digitalizacije postaju lideri u svojim industrijama. Upravo iz te vizije proistekla je saradnja sa srpskom IT kompanijom Intelisale, u okviru koje je Bambi implementirao njihovu omnikanalnu platformu za unapređenje prodaje i poslovnih procesa.

O platformi i implementaciji rešenja, partnerstvu i benefitima za obe kompanije, vrednostima koje dele, kao i važnosti digitalizacije procesa prodaje, razgovarali smo sa Nikolom Aleksićem, Business development menadžerom u kompaniji Bambi, i Vanjom Vlačo, product menadžerkom u Intelisaleu.

Digitalizacija – ključ razvoja u Bambiju

Bambi, kao lider na tržištu konditorskih proizvoda, decenijama gradi snažnu mrežu prodaje i distribucije – kako na domaćem tržištu tako i na inostranim tržištima. U skladu sa ubrzanim razvojem, koji diktira potrebu za sve efikasnijim procesima, bržom obradom podataka i implementacijom odluka, digitalizacija predstavlja jedan od stubova strateškog unapređenja u Bambiju. Otuda se u kompaniji javila i potreba za unapređenjem postojećih rešenja koja se koriste u procesima prodaje, a Intelisale se pokazao kao pravi izbor partnera.

„U Bambiju godinama strateški ulažemo u digitalizaciju poslovanja, a unapređenje prodaje kroz inovativne alate prirodan je korak. Naš cilj je da prodajnim timovima na terenu omogućimo efikasnije planiranje i izvršenje aktivnosti, jednostavnije praćenje rezultata i bolje razumevanje potreba kupaca. Intelisale se pokazao kao idealan partner, koji može da odgovori na naše specifične zahteve i pomogne nam da podignemo prodajne procese na viši nivo. Dakle, ovo se strateški uklapa u naš dugoročni plan. Trebalo bi da finalizacija celog projekta kompaniji donese proaktivno reagovanje, usklađenost sa trendovima na tržištu i kod kupaca i optimizaciji vremena za sve dnevne aktivnosti. Takođe, kroz uključenost svih sektora u potpunosti se pravi prilagođena aplikacija, kao i sistem izveštavanja, kako bi prelazak na nov način rada prošao neometano” – kazao je Nikola Aleksić, Business Development menadžer kompanije Bambi.

Nikola Aleksić, Bambi

Nikola Aleksić, Business development menadžer u kompaniji Bambi

Tehnologija u službi prodaje – Intelisale optimizacija procesa

Omnikanalni pristup je novi način poslovanja koji B2B kupca stavlja u centar pažnje pružajući najbolje korisničko iskustvo, bilo da je u pitanju teren, veb-sajt ili bilo koji drugi kanal prodaje. Glavna prednost koju Intelisale ima jeste razumevanje biznisa i integracija zajedničkih znanja i iskustava sa klijentom. Prateći inovacije na tržištu, osluškujući potrebe klijenata i industrije, Intelisale priprema rešenja koja su modularna i jedinstvena za svakog klijenta. Njihova platforma za unapređenje prodaje i poslovnih procesa u različitim industrijama sastoji se od pet proizvoda koji se lako kombinuju i mogu kreirati beskonačno mnogo rešenja u zavisnosti od samih potreba klijenata. Trenutno podržava više od 5000 korisnika u 20 zemalja, omogućavajući im veću efikasnost kroz automatizaciju i integraciju svih kanala prodaje.

„Naš sistem omogućava objedinjavanje svih prodajnih podataka na jednom mestu, eliminisanje manuelnih zadataka i pametno upravljanje prodajnim aktivnostima. Kao kompanija sa bogatom tradicijom i snažnom prodajnom infrastrukturom, u Bambiju su želeli da pojednostave procese i omoguće bolju podršku zaposlenima. Mogućnosti za razvijanje jedinstvenih rešenja kao odgovora na specifičnosti industrije i same kompanije – naša su snaga, s obzirom na to da nismo ’on the shelf’ rešenje, već nudimo prilagođena rešenja kao odgovor na sve te specifičnosti, uz konstantan razvoj naših proizvoda i unapređenja platforme” – objasnila je Vanja Vlačo, menadžerka u Intelisaleu.

Vanja Vlačo, Intelisale

Vanja Vlačo, produkt menadžerka u kompaniji Intelisale

Veća efikasnost na terenu

Intelisale objedinjuje sve kanale prodaje i time olakšava klijentima i omogućava im da budu efikasniji, da donose bolje odluke, ali i da svojim kupcima pruže podršku u svakom kanalu prodaje.

„Implementacijom Intelisale platforme, prodajni timovi Bambija imaće centralizovan sistem u kojem su svi relevantni podaci dostupni u realnom vremenu. Umesto korišćenja različitih izvora informacija i manuelnih unosa podataka, imaće sve na jednom mestu – od planiranja i optimizacije ruta, bržih procesa trebovanja, lakših procesa popisa, opcije da samostalno kreiraju upitnike, do automatizovane analize prodajnih rezultata” – dodaje Vanja Vlačo.

U kompaniji Bambi brzo su se uverili u brojne nove mogućnosti koje nudi Intelisale platforma, od efikasnijeg obavljanja posla prodavaca do lakšeg donošenja važnih odluka na nivou menadžmenta.

„Naši ljudi na terenu odmah su prepoznali prednosti nove platforme. Reakcije su izuzetno pozitivne, jer im alat omogućava brže donošenje odluka i manje administrativnog posla, što znači da više vremena mogu da posvete samim kupcima i osluškivanju njihovih potreba. Svi procesi su jednostavniji, i to ne samo na terenu, već i procesi praćenja, evaluacije, donošenja i implementacije raznih odluka na nivou kompanije, kao i izveštavanja” – ističe Aleksić.

Saradnja za razvoj obe kompanije

Kompanije Bambi i Intelisale dele slične vrednosti – fokus na kupca, odnosno korisnika, timski rad i jednostavnost u radu, a upravo im to omogućava da zajedno rastu.

„Ono što ovu saradnju čini posebnom jeste obostrana usmerenost ka razvoju – dok Bambi unapređuje sopstvene poslovne procese, a samim tim i dugoročno poslovanje, Intelisale unapređuje svoje rešenje i dodatno ga razvija, implementirajući naše specifične zahteve. Na taj način Intelisale dodatno uči o tržištu i diverzifikuje načine na koje može odgovoriti na njegove potrebe” – kazao je Aleksić.

Intelisale rešenje implementira se u nekoliko faza. Iako već sada uspešno realizovan, ovako veliki poduhvat podrazumeva konstantan razvoj i unapređivanje.

„Sada smo u fazi ’go live’, koja je došla nakon faze pripreme, usaglašavanja, testiranja i implementacije Intelisale rešenja. Znajući da promene nekad mogu biti izazovne, veoma smo zadovoljni što je novi sistem odmah prihvaćen uz sjajne reakcije. Aplikaciju ćemo konstantno da razvijamo, zajedno osluškujući kako potrebe menadžmenta tako i potrebe ljudi na terenu” – objasnila je Vanja.

Partnerstvo Bambija i Intelisalea dokaz je da digitalna transformacija nije samo trend, već neminovnost za sve kompanije koje žele da unaprede poslovanje i ostanu konkurentne na tržištu. Kompanije nastavljaju da rade zajedno na novim funkcionalnostima i unapređenju prodajnih procesa, potvrđujući da je tehnologija ključni saveznik u izgradnji modernog i konkurentnog poslovanja.

Vrednosti koje spajaju – ključ uspešne saradnje

Bambi i Intelisale dele slične vrednosti, koje su temelj njihove uspešne saradnje. Fokus na korisnike povezuje ih kroz vrednosti „Kupac na prvom mestu” i „Klijent je važan”, dok timski duh oslikava „MI je važnije od JA” u Bambiju i „Tim je zakon” u Intelisaleu. Jednostavnost i razvoj idu ruku pod ruku – Bambi veruje u princip „Neka bude jednostavno”, dok Intelisale svojim inovacijama omogućava lakše i efikasnije poslovanje. Obe kompanije uče jedna od druge, prilagođavaju se promenama i neprekidno unapređuju procese, što dokazuju i sjajni prvi utisci korisnika. Tajna ove saradnje leži u zajedničkom slušanju potreba – Bambi svojih kupaca i zaposlenih, a Intelisale svojih korisnika Bambiju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Foto: Bambi, Intelisale

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE