Balcannes

BalCannes Report 2025: Najuspešnije kreativne kampanje, agencije i oglašivači regiona

Nakon što su proglašeni pobednici takmičenja BalCannes, koje je na Danima komunikacija okupilo najbolje od kreativnosti u pet zemalja regiona, na jednom su mestu u BalCannes Reportu 2025 okupljeni važni rezultati ovog velikog takmičenja u kreativnosti. Agencije Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije mogle su se takmičiti u bogatom nizu od 22 kategorije u kojima i inače konkurišu na tržištu za kampanje provođene tokom dvogodišnjeg kvalifikacionog perioda, u kojima je bilo moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili bronzanu nagradu.

Važnost BalCannesova izveštaja – osim što kreativno ujedinjuje region te podstiče zdravu konkurenciju, razmjenjivanje znanja i iskustava, kao i otvaranje regionalnih horizonta, čime postaje istinski mozaik kreativnosti regiona – leži upravo u činjenici da je sjajno ogledalo trenutnih struja na regionalnoj komunikacijskoj sceni, kao i tržištu, na čak 59 stranica.

BALCANNES 2025: Pobednici Takmičenja

Na Danima komunikacija u Rovinju Grand Prix osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivara za projekat BUDI HRABAR, BUDI ZDRAV. Titula najbolje agencije pet zemalja BalCannesa pripala je agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a najboljim oglašivačem proglašen je Marodi. Posebnu nagradu Editor’s Pick Award, u izboru regionalnih strukovnih medija, osvojili su Marodi i agencija Bruketa&Žinić&Grey za projekt A soup to remember.

Podsetimo, na ovogodišnje izdanje BalCannesa prijavljeno je više od 200 projekata, čime su nadmašeni svi rekordi ovog takmičenja. Više od polovine radova bilo je prijavljeno u prvu grup I. Market Mosaic, ali grupa II. Positive Change Mosaic beleži gotovo 23% prijavljenih radova, što drugu godinu zaredom potvrđuje činjenicu da region prepoznaje važnost komuniciranja etičnih poruka i njihovu važnost za boljitak društva. Po broju prijava na naticanje ove godine prednjače Hrvatska (33%) i Srbija (28,4%), a za njima slede Slovenija (19,1%), Severna Makedonija (11,8%) i Bosna i Hercegovina (7,4%).

TOP 10 PROJEKATA NA BALCANNESU

U nastavku pogledajte kako izgleda lista projekata koji su ostvarili najviše bodova na takmičenju BalCannes 2025. Neki su projekti impresionirali žiri u više kategorija – ali na našoj Top 10 listi uvrstili smo ga u onoj kategoriji u kojoj je ostvario najbolji rezultat kako bismo istakli raznolikost projekata koji su ostvarili fantastične rezultate.

  1. BUDI HRABAR, BUDI ZDRAV | BBDO Zagreb | Zagrebačka pivovara | I. Market Mosaic | Alcoholic Beverages
  2. A soup to remember | Bruketa&Žinić&Grey | Marodi | I. Market Mosaic | Food
  3. The most important influencers | Leo Burnett Belgrade | A1 Serbia | I. Market Mosaic | Telecommunications
  4. Startup Garage | McCann Skopje | Halkbank Skopje | I. Market Mosaic | Finance and Insurance
  5. Rawino – Crafted by terroir | Studio Sonda | OPG Ravnik | II. Design Mosaic | 05. Low-Volume Packaging Design
  6. Prispevaj kretnjo | Understanding the world around you | Povem | Mastercard | I. Market Mosaic | Finance and Insurance
  7. NAPOLITANKE UŽIVAJ IZMEĐU REDOVA | Imago Ogilvy | Kraš | II. Design Mosaic | Rebranding
  8. INA BOLJE STATI NEGO ZASPATI | Imago Ogilvy | INA | I. Market Mosaic | Corporate Communications
  9. Plazma – Mrvica strpljenja kampanja | Communis Beograd | Bambi | I. Market Mosaic | Food
  10. Najvažniji poziv u životu 2024. | Jazavac i Utorak | Hemofarm fondacija | I. Market Mosaic | Health and Pharmacy

TOP 10 OGLAŠIVAČA NA BALCANNESU

U nastavku pogledajte kako izgleda lista oglašivača čiji su projekti ostvarili najviše bodova na takmičenju BalCannes 2025. Neki od oglašivača osvojili su jednak broj bodova, stoga dele mesto na lestvici.

  1. Marodi
  2. Zagrebačka pivovara
  3. A1 Serbia | Halkbank Skopje
  4. Mastercard
  5. Hemofarm fondacija | INA
  6. Cubo | Kraš | OPG Ravnik
  7. Bambi
  8. Knjaz Miloš
  9. Mercator-S | Radenska | Superbrke
  1. Atlantic Group | Gradska knjižnica Poreč | kompare.hr | Mapei Croatia | Novalja Tourist Board

TOP 10 AGENCIJA NA BALCANNESU

U nastavku pogledajte kako izgleda lista agencija čiji su projekti ostvarili najviše bodova na takmičenju BalCannes 2025. Neke od agencija osvojile su jednak broj bodova, stoga dele mesto na listi.

  1. Bruketa&Žinić&Grey
  2. Imago Ogilvy
  3. BBDO Zagreb
  4. Studio Sonda
  5. Leo Burnett Belgrade
  6. Futura DDB
  7. Povem
  8. Jazavac i Utorak
  9. Effectiva agency | McCann Skopje
  10. Fullhouse Ogilvy

BALCANNES REPORT 2025 PREUZMITE NA LINKU, a više informacija o natjecanju pronađite na zvaničnim stranicama Dana komunikacija.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE