Angažovali 4.400 influensera da promovišu „NOVU ERU TURIZMA“

Indonežansko ostrvo Bali angažovaće 4.400 influensera kako bi oživelo turizam pogođen pandemijom koronavirusa.

Influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po Baliju od oktobra do novembra i svoja će iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje „Volimo Bali“, stoji u saopštenju ostrvske organizacije za turizam.

„Kovid-19 naneo je težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući i turizam“, navodi organizacija dodajući da je oko 75.000 turističkih radnika ostalo bez posla.

Cilj je kampanje promocija „nove ere turizma“ u kojoj posetioci moraju da poštuju zdravstvene preporuke o nošenju maski, socijalnom distanciranju i redovnom pranju ruku, navodi se u saopštenju.

Bali se krajem jula otvorio turistima iz ostalih delova Indonezije, a plan otvaranja za turiste septembra propao je zbog porasta broja slučajeva zaraze koronavirusom.

Tropski raj se od septembra OTVARA za turiste

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE