Youtube/Revolution Watch /Screenshot

Američka bogataška porodica oživljava brend satova od 450.000 dolara

Urban Jurgensen, skandinavski brend satova sa istorijom koja datira više od 250 godina, sada oživljava zahvaljujući partnerstvu između američke bogataške porodice i nezavisnog časovničara Kari Voutilainena.

Njegova prva tri sata zvanično su lansirana danas u Los Anđelesu – rezultat nakon tri i po godine istraživanja i razvoja. Satovi se kreću po ceni od oko $125,000 do više od $400,000 i prodaju se pod sloganom, „Dobro potrošeno vreme.“

„Donosimo stručnu švajcarsku izradu satova i izuzetnu izradu zajedno sa skandinavskim nasleđem brenda kako bi ljudi mogli da cene sve to na moderan način“, kaže Alek Rosenfield, koji je suvlasnik brenda sa svojim ocem, Andijem i Voutilainenom.

Aleks se bavi marketingom, a Endi je filantrop i predsednik firme za finansijske usluge „Guggenheim Partners LLC“. Tri sata predstavljaju oživljavanje brenda koji vuče svoje korene iz 1773. godine, kada je danski časovničar Jorgen Jürgensen počeo da stvara sopstvene džepne satove.

Kasnije je kormilo preuzeo njegov sin Urban. Majstor mehanike i zanata, Urban je izgradio neke od najboljih džepnih satova tog vremena. Kompanija se prenosila sa generacije na generaciju do ranih 1900-ih, kada je prodata i, u narednim godinama pod nekoliko različitih vlasnika, njena popularnost je opala.

Pre četiri godine, 2021. godine, kolekcionar satova Andi Rosenfield kupio je brend Urban Jirgensen (sa malom grupom investitora), sa ciljem da ga pokrene u treće zlatno doba. Već vlasnik nekoliko Voutilainen satova, Rosenfield je doveo Voutilainena, zajedno sa svojim sinom Aleksom, da deluje kao ko-izvršni direktor. Dok Rosenfieldovi poseduju 85% poslovanja, Voutilainen (i porodica i prijatelji) poseduju preostalih 15%.

Zajedno su se kao ko-izvršni direktori zakleli da će vratiti Urbanu Jirgensenu nekadašnju slavu, ali sa modernim zaokretom.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZlife

Foto: Youtube/Revolution Watch/Screenshot

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE