„Ako vas za tri dana ne vide na Jutjubu, ništa niste uradili“

Moderni marketing je kao Njujork, nikada ne spava.

Na prvoj content i marketing konferenciji „Content Experience“ u Beogradu, koja je u toku, pored mnogih uglednih predavača, govorio je i Lazar Džamić, kreativni strateg. Do nedavno, bio je šef tima za brend strategiju u Guglovom kreativnom think-thank-u ZOO u Londonu, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji.

Lazar Džamić smatra da je u digitalnom prostoru lako ignorisati sadržaj.

Marketing je ogroman prostor, i ne može se njime baviti samo jedan čovek, ili samo jedna agencija ili tim ljudi. Ne postoji dobro i loše, ne postoji onaj koji je u pravu ili nije. Samo postoje razni uglovi gledanja.

Ono što Džamić ističe je da sadržaja ima i previše, a da istraživanja pokazuju da ljudi najbolje reaguju na beli papir (White paper), infografik, video, pa članak.

Džamić kaže da na osnovu istraživanja znamo da za šerovanje videa imamo 3 dana.

Ako nas za 3 dana ne vide, onda ništa nismo uradili.

On ukazuje da ne treba da zaboravimo činjenicu da se, za samo sat vremena, na Jutjubu pregleda preko 280 miliona videa, i „pitanje od milion dolara“ je kako se pronaći u tolikom prostoru, a prema Džamiću za oglašivače postoje dva faktora: mentalno prisustvo i emotivna rezonanca.

Džamić se pita gde je razlika između contenta i marketinga i podseća na jednu od reklama koja se pretvorila u „content“ – „Da li ste mogli i da pretpostavite da je crtani „La linea“ krenuo kao reklama za šerpe?“

Džamić na kraju zaključuje:

Najstariji zanat je pripovedanje. Dobra priča je već preko 100 godina (i verovatno i više) najbolja za angažovanje publike.

 

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife

Piše: D.G./N.V.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE