
Adriatic Luxury Summit: Beograd postaje epicentar evropske luksuzne industrije
Beograd će 2. i 3. oktobra 2025. godine postati epicentar evropske luksuzne industrije, kada će se u hotelima The St. Regis Belgrade i The Bristol održati treći po redu Adriatic Luxury Summit – događaj koji ima ambiciju da u regionu uspostavi najviše standarde u domenu poslovanja u luksuzu, kulturi i kreativnoj, iskustvenoj ekonomiji.
Organizator samita je Adriatic Luxury Business Association (ALBA), na čijem čelu je Ivana Laković, a podršku pružaju globalni i regionalni lideri iz oblasti finansija, mode, umetnosti, luksuznog nekretninskog biznisa, sporta i medija.
Elita svetskog luksuza na jednom mestu
Samitu će prisustvovati imena koja oblikuju globalnu industriju luksuza: John Ridding, Predsednik Financial Times-a i počasni predsednik Adriatic Luxury Summita; NJ.K.V. Sheikha Fatima Al Qassimi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata; NJ.K.V. Sheikha Fouz Fahad Al Sabah, kuvajtska vizionarka i preduzetnica, koje će u otvoriti temu redefinisanja moći, kulture i nasleđa u savremenom luksuzu.
Posebnu pažnju privući će i Silvio Campara, globalni CEO Golden Goose; Agnješka Rog Skržinjarz, potpredsednica Marriott International Luxury Brands; kao i brojni evropski lideri iz sveta mode, umetnosti i investicija, kao i predstavnici najvišeg diplomatskog kora u našoj zemlji.
Beograd će tako na dva dana postati središte razgovora o tome šta luksuz znači u 21. veku – ne samo kao ekonomska kategorija, već i kao društveni i kulturni fenomen.

Processed with VSCO with al3 preset
Raznoliki paneli i ključne teme
Program donosi niz panela i masterklasova koji obuhvataju sve segmente luksuzne industrije:
„Navigating the New Luxury Landscape“ sa profesorom Ashokom Somom (ESSEC), ministarkom zaštite životne sredine Srbije Sarom Pavkov, potpredsednicom Delta Holdinga i direktorkom Delta Auta Aleksandrom Đurđević, kao i međunarodnim ekspertima.
„Luxury Powerhouses – Capital, Law and the Brands of the Future“ uz učešće lidera iz MK Group, Triglav osiguranja i Delta Real Estate.
„Luxury Real Estate & Resorts – Sustainable Grandeur“ sa predstavnicima Marriott International, Porto Montenegro i Sotheby’s Realty.
„Experiential Travel – The New Luxury Frontier“ i „The Poetry of Space – Design, Emotion & Identity“, sa akterima iz najpoznatijih regionalnih i globalnih kompanija – Quintessentially, San Canzian, Cole & Son, Artefacto i dizajnerom Markom Desivojevićem.
Posebno se izdvaja „Italian Code – Luxury, Fashion & Sports“ sa italijanskim brendovima Barba Napoli, MooRER, Lardini i Pt Torino, uz podršku ambasadora Italije Luca Goria, kompanije Global Fashion i uz učešće fudbalskih zvezda Crvene zvezde – Aleksandra Kataija i Radeta Krunića.
Tokom poslepodnevnih sesija održaće se i masterklas posvećen šampanjcu De Lossy, predvođen Sébastienom Bessonom, kao i razgovori o budućnosti luksuznih parfema sa brendom Tiziana Terenzi. Poseban deo biće posvećen luksuznom nakitu i časovnicima, kroz panel sa brendovima DoDo, Dolce & Gabbana i Recarlo.
Luksuz kao investicija u budućnost
Samit će obuhvatiti i jednu od najaktuelnijih tema današnjice – „Longevity is the New Luxury – Wellness as the Ultimate Investment“, na kojem će učestvovati eminentni lekari Dr Slađana Mihajlović i Dr Petar Dragić i stručnjaci iz oblasti zdravlja i dugovečnosti.
Beograd – novi hub globalnog luksuza
Kroz dvodnevni program, Adriatic Luxury Summit pokazaće kako luksuz prevazilazi okvire prestiža i postaje pokretač ekonomskog razvoja, kulturne diplomatije i održivog poslovanja. Beograd se time pozicionira kao nova destinacija na globalnoj mapi luksuza, sa ambicijom da u narednim godinama postane nezaobilazna tačka susreta lidera i vizionara.
Završnica događaja obeležiće Closing Cocktail Experience u legendarnom baru hotela St. Regis, čime će Beograd ući u društvo svetskih metropola koje luksuz doživljavaju kao strategiju budućnosti.
Kotizacije su dostupne do srede, 1. oktobra 2025. godine na zvaničnom sajtu www.adriaticluxury.org
Izvor: BIZLife
Foto: Adriatic Luxury Summit