
A mislili su da KRITIKA neće biti – NAJK novim potezom napravio POMETNJU
Kompanija Nike je, svesno ili nesvesno, napravila pravu pometnju potezom za koji je većina mislila da ne može da naiđe na negativne komentare.
Naime, u Nike radnji u Londonu, u izlogu je osvanula lutka koja nema „savršene mere“, koja je slobodno se može reći gojazna što je izazvalo lavinu pozitivnih komentara, jer je poruka koju je trebalo da odašilje „proslava različitosti i inkluzivnost sporta“.
Pored toga, oni su preuredili „ženski“ sprat i napravili poseban prostor namenjen upravo njima. Taj prostor nazvan je Expert Studio i nudi mnoštvo usluga, kao što su prilagođavanje opreme, posebna proba helanki i sportskih grudnjaka. Ako ste ikada kupovale ovakvu opremu onda znate koliko je to važno.
Ipak, bilo je i onih koji su otvoreno kritikovali ovaj potez Nike-a.
Jedna od njih je kolumnistikinja Telegrafa, Tanja Gold koja je između ostalog napisala da je lutka „ogromna, ogromna ogromna“, „debela“ i u svom tekstu sugeriše da je „Nike odustao od borbe protiv gojaznosti“.
Tanya Gold: ‘The new mannequin is obese, and she is not readying herself for a run in her shiny Nike gear. She cannot run. She is, more likely, pre-diabetic and on her way to a hip replacement. What terrible cynicism is this on the part of #Nike?’ https://t.co/51VmvUCxLE
— The Telegraph (@Telegraph) 9 June 2019
U isto vreme, društvene mreže su se usijale od komentara i dok su jedni hvalili potez Nike-a drugi su pronalazili kreativne načine da ruglu podvrgnu kako samu kompaniju, tako i ljude koji imaju problem sa kilogramima.
„Nike pokušava da pokaže debelim mušterijama kako će grozno izgledati ako kupe ove proizvode“, samo je jedan od njih.
Class from Nike showing fat customers how awful yous would look if ye purchased these items. pic.twitter.com/jecDSET1fQ
— RMC (@Rninety6) 6 June 2019
Šta vi mislite o ovoj kampanji poznatog brenda?
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay
Gevara
Šta vi mislite o ovoj kampanji poznatog brenda? Upravo izgubih dva minuta na čitanje tako nebitne "vesti".