Podravka najpopularniji prehrambeni brend u regionu

Hrvatska Podravka je najpopularniji prehrambeni brend u regionu, pokazuju rezultati istraživanja ’Best Buy Award’ sprovedenim u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj.               

Ni jedan drugi prehrambeni brend, bilo regionalni ili međunarodni, nije uspeo da ostvari prva mesta u tzv. Adriatik regionu u tolikom broju različitih ’Best Buy Award’ kategorija tokom najnovijih istraživanja kao brend Podravka, saopštili su organizatori nagrade.

Istraživanja su sprovedena za period 2013/2014, i pokazuju kako potrošači u regionu, ako je suditi prema broju osvojenih prvih mesta u različitim kategorijama, najviše cene prehrambene proizvode brenda Podravka, čiji proizvodi imaju najbolji odnos cene i kvaliteta.

Istraživanja sprovedena u zemljama regiona pokazuju da su izbor potrošača broj jedan u Srbiji kiseli krastavci i ajvar ovog proizvođača.

Potrošačima BiH Podravka konzervirano povrće, kompoti i gotova jela u konzervi, Vegeta dodatak jelima, Dolčela puding u prahu i Eva riblje konzerve su izbor broj jedan u pogledu najpovoljnije kupovine.

Potrošačima Slovenije s druge strane, Podravka džem pruža najbolju vrednost za uloženi novac.

Hrvatskim potrošačima najbolji odnos cene i kvaliteta na hrvatskom tržištu kada su u pitanju: džem, gotovi sosovi, brašno, supa iz kesice, senf te konzervirano povrće i kompoti, nude upravo proizvodi marke Podravka.

Lino Lada slatki namaz, Dolčela prašak za pecivo i vanilin šećer, Kviki slani snack štapici i Vegeta dodaci jelima su proizvodi koji potrošači na osnovu sopstvenog iskustva ocenjuju kao najpovoljniju kupovinu.

Sva istraživanja je sprovela je švajcarska kuća ICERTIAS – International Certification Ašociation GmbH (www.icertias.com).

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE