Za dva dana rešenje spornih računa za struju

Do kraja januara će se znati da li sužalbe građana na uvećane račune za struju bile opravdane, tvrdi prvi čovek Elektroprivrede Srbije Aleksandar Obradović i obećava da to preduzeće neće građanima naplatiti ni jedan kilovat koji nije isporučen.

Obradović je za RTS rekao da je EPS je već preduzeo mere da se ispita opravdanost žalbi građana na uvećane decembarske račune za struju i naložio smenu osam direktora u lancu odgovornosti u procesu očitavanja i izdavanja računa.

U tom javnom preduzeću se trenutno rešava oko 42.000 pristiglih reklamacija, a EPS u proseku ima mesečno 24.000 reklamacija na izdatih oko 3,5 miliona računa, što je previše iako je tačnost očitavanja u proseku iznad 99,6 odsto, naveo je Obradović.

On je dodao da je jedan od razloga reklamacija i zastarelost brojila. EPS zna da je rešenje uvođenje digitalnih brojila, na kojima bi se daljinski očitavala potrošnja struje i tako bi se greške ljudskog faktora izbegle, rekao je Obradović.

U proteklih osam godina EPS je dao šest milijardi evra građanstvu i privredi, a modernizacija tog javnog preduzeća bi koštala oko milijardu evra, naveo je Obradović.

Obradović nije želeo da komentariše zahteve sindikata EPS koji prete štrajkom i napomenuo je da će odluku o tome doneti do kraja nedelje u saradnji sa ministarkom energetike Zoranom Mihajlović.

Predsednik Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača Goran Papović podsetio je da je ta organizacija godinama upozoravala na nepravilnosti i propuste u naplati struje i ponovio da je jedan od problema to što oko tri miliona brojila u Srbiji nije baždareno, pa postoji sumnja u njihovu tačnost i ispravnost.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE