Kriza u Italiji prepolovila prazničnu kupovinu

Usled dve duboke recesije, potrošnja Italijana tokom božićnih praznika, u proteklih šest godina se smanjila čak 42,7 odsto, tačnije za 7,7 milijardi evra.

Poređenja radi, u 2007. godini, pre globalne finansijske krize, praznična potrošnja u Italiji iznosila je približno 18 milijardi evra, dok se iznos ovogodišnje potrošnje procjenjuje na 10,3 milijarde, saopšteno je iz italijanskog Udruženja potrošača Codacons.

U Italiji je zabeležen vrtoglavi pad božićne potrošnje zbog krize i progresivnog gubitka kupovne moći građana, tumači predsednik Codaconsa Carlo Rienzi.

Kriza u trećoj po veličini ekonomiji evrozone dostigla je vrhunac 2008.- 2009. godine, da bi ubrzo nakon toga usledila i druga recesija 2011. godine, koja tek sada počinje da pokazuje prve znakove popuštanja.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE