Dodeljene Sempler nagrade za najbolje medijske strategije u regionu

Na 11. ceremoniji dodele nagrada Sempler u okviru Seminara medijskih trendova (SEMPL-a), prvo mesto, odnosno Veliki Sempler, pripao je srpskoj aenciji Universal Media za medijsku kampanju pod nazivom ,,Share a Coke!’’. Ova agencija je istovremeno osvojila i Zlatni Sempler A-kategorije za svoju stratešku upotrebu medijske mreže.

U okviru ove kampanje na nalepnicama flaša Coca-Cole, bila su ispisana najčešća imena ljudi, ali i generički nazivi, poput ,,Familija’’ ili ,,Komšije’’, čime su se ljubitelji Coca Cole podsticali da svoj napitak podele sa prijateljima i članovima porodice. Devetočlani žiri, na čelu sa Biljanom Kolaković, regionalnom izvršnom direktorkom agencije Universal Media, naveo je ovu kampanju kao dobar primer toga  ,,kako lokalizovati globalnu ideju na veoma relevantan način, pomoću efikasne mešavine raznih komunikacionih kanala, koji savršeno funkcionišu zajedno.’’

Slovenačke agencije su osvojile tri Zlatna Semplera za sledeće medijske kampanje: ,,Inspect your roof’’, koju su osmislile i realizovale medijske agencije Pristop i Pristop Media za Bramac Slovenija, ,,Anyway out’’, čiji je autor Renderspace a rađena je za Telekom Slovenije, i ,,New unlimited orto packages’’, koju je osmislila kompanija Sonce.net za brend Orto kompanije Si.mobil.

Po prvi put je neka od nagrada Sempler dodeljena i jednoj makedonskoj medijskoj agenciji  –  McCann iz Skoplja je osvojila Zlatni Sempler za svoju Facebook-kampanju pod nazivom ,,The Joy of Becutan’’, koju su napravili za svog makedonskog klijenta iz Skoplja, Alkaloid AD.

Žiri je jednoglasno odlučio da se Zlatni Sempler B-kategorije za inovativnu upotrebu komunikacionog kanala neće nikom dodeliti, s obzirom na to da se nijedan projekat nije izdvojio iz gomile, kako je objasnila Kolaković.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE