
Veliko interesovanje za najbolje medijske strategije u regionu
Za SEMPLER nagrade najboljim medijskim strategijama u regionu boriće se 32 kandidata koji su prijavili čak 75 radova. Najviše radova su prijavile agencije, mediji i oglašivači iz Slovenije, Hrvatske i Srbije a za nagradu Sempler po prvi put će se boriti i dve medijske strategije iz Makedonije. Ove godine, SEMPLER nagrada dodeliće se na SEMPL konferenciji medijskih trendova po jedanaesti put.
Dostavljeni radovi takmičiće se u šest takmičarskih kategorija. Najviše prijavljenih je ove godine u kategoriji inovativnog korištenja komunikacionih kanala. Prijavljeno je 16 radova. Sledi kategorija strateškog korišćenja media miksa sa 14 prijavljenih dela. U kategorijama najbolja ciljana akcija, najbolje doživljena kampanja i najbolja akcija na društvenim mrežama prijavljeno je po dvanaest radova u svakoj kategoriji. 9 radova če se takmičiti u kategoriji najbolja upotreba digitalnih okruženja.
Na jedanaestom konkursu za najbolje medijske strategije SEMPLER registrovano je ukupno 75 radova, što je jedanaest radova više nego prošle godine. Agencije, oglašivači i mediji u Sloveniji prijavili su 62 rada. Hrvatski kandidati će se takmičiti za nagrade sa osam prijavljenih projekata dok iz Srbije dolaze tri prijavljena rada. Po prvi su stigle i dve medijske strategije iz Makedonije.
„Rast broja prijava na takmičenje Sempler nam porućuje, da je regionlnoj medijskoj sferi definitivno potrebno ovakvo takmičenje i da su nagrade još uvek od velikog značaja. Iskazano poverenje od strane svih kandiata tumačimo kao potvrdu i povećani uticaj nagrade Sempler. To nam daje dodatnu motivaciju i novu energiju za pripremu konferencije Sempl u budućnosti,“ rekla je Valerija Prevolšek, direktor firme Media Pool, organizatorka i vlasnica Brenda Sempl.
Međunarodni žiri ovogodišnjih Semplera vodi Biljana Kolaković, regionalni izvršni direktork srpske medijske agencije Universal Media Beograd. Svih 75 pristiglih radova ocenjivati če osam članova žirija:
• Silvana Ban, direktork za brending i medije u hrvatskom telekomunikacionom društvu Tele2 Croatia
• Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske makreting agencije Bruketa & Žinić OM
• Saša Djurdjević, specijalista za medijsko planiranje i zakup u srpskoj medijskoj agenciji OMD Media Beograd
• Barbara Modic, direktork slovenačke medijske agencije Pristop Media
• Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Initiative Fastbridge Srbija
• Darja Teržan, vođa strateškog marketinga i razvoja u Mlekarni Celeia
• Zoran Leban Trojar, partner i direktor slovenačke agencije Sonce.net
• Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz BiH
Žiri će odluku o pobedniku doneti u dva kruga. U prvom krugu će pregledati i oceniti sve radove i napraviti uži izbor. Radovi koji su se kvalifikovali za prolazak u drugi krug, biće objavljeni 22. novembra 2013. U drugom krugu će žiri odlučiti o pobedniku svake kategorije među njihovim finalistima. A među svim najboljim radovima odabrati će apsolutnog pobednika, koji će primiti nagradu Veliki SEMPLER.
Svi pobednici biće proglašeni na svečanoj ceremoniji podele Semplera krajem prvog dana konferencije Sempl, 28. novembra 2013. u Porotorožu.