
Srpski brend – Jagodina
Jagodina je srpski brend i lider u mnogim oblastima, a pre svega u turizmu i zapošljavanju, tvrdi predsednik gradske Skupštine Dragan Marković i najavljuje otvaranje 3.000 radnih mesta u pet italijanskih i jednoj ruskoj fabrici.
Marković je prisustvovao otvaranju manifestacije "Besplatan turistički dan u Jagodini", koju je tokom ove godine obišlo oko 400.000 turista.
Pozivam sve ministre i državnike da se ne stide, nego da se hvale i ponose Jagodinom, kazao je Marković i poručio premijeru Ivici Dačiću, potpredsedniku Vlade Aleksandru Vučiću i predsedniku države Tomislavu Nikoliću da Jagodinu treba da ističu kao pozitivan primer.
Jagodina je lider i u socijalnom programu i materijalno podstiče natalitet i pomaže roditeljima, podsetio je Marković ponudivši pritom, i ostalim gradovima u Srbiji podršku u tome da napreduju poput Jagodine.
Inače, pomenuta turistička manifestacija se održava četvrti put, u kojoj je uživalo više od 15.000 građana.