Umesto brzih vozova, plaćali penale

Od 375 miliona evra kredita Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke, u proteklih nekoliko godina utrošeno svega oko 66 miliona evra, a da su se „Železnice Srbije” domaćinski ponašale i trošile uzete zajmove sada bi Srbija imali stotinak kilometara remontovanih pruga i bar desetak novih vozova na njima.

Umesto toga, zbog nepovlačenja kredita samo ove godine platile su penale bankama u iznosu od 850.000 evra.

 

Poražavajuće je da je u Srbiji, koja vapi za bržim, modernijim prugama i savremenijim vozovima, od 375 miliona evra kredita Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke, u proteklih nekoliko godina utrošeno svega oko 66 miliona evra.

 

Od Milovana Markovića, bivšeg direktora „Železnica Srbije”, odgovor zbog čega pare nisu iskorišćene, a projekti realizovani, nije bio mogu'.

 

Sadašnji direktor Dragoljub Simonović kaže da je novo poslovodstvo u proteklih šest meseci, koliko rukovodi firmom, pokrenulo sve projekte, koji su stajali i po dve do tri godine.

 

"Modernizaciju infrastrukture i vozova, koje finansiramo iz međunarodnih kredita započećemo u najkraćem mogućem roku, ubrzati procedure, angažovati kreditna sredstva i maksimalno brzo realizovati projekte", obećava Simonović.

 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE