
Šarapova: Takmičenje u biznisu kao i u sportu
Najplaćenija svetska teniserka Marija Šarapova pokretanjem sopstvenog brenda slatkiša "Šugarpova" očekuje da postigne uspeh u biznisu kao i onaj koji je ostvarila u sportu.
Biznis i sport su dva takmičarska sveta, i želim da budem najbolja u oba, kaže 26-godišnja šampionka Vimbldona iz 2004. godine.
Kada sam bila povređena otvorila mi se šansa da razmotrim druge mogućnosti pored tenisa, kaže Šarapova i dodaje da su joj bile potrebne dve godine da stvori sopstvenu liniju slatkiša, koju je prošle godine lansirala na američko tržište, a zatim i u nekoliko drugih zemalja.
Ipak, bila je meta kritika što je lansirala liniju slatkiša u trenutku kada se dobar deo zapadnog sveta, uključujući SAD i Veliku Britaniju, bori sa epidemijom gojaznosti.
To je razumljivo, ja sam sportistkinja, tako da veoma dobro znam šta je važno za vaše telo i zdrav način života. U krajnjem, nema ničeg lošeg u tome ako se konzumiraju ograničene količine, ocenjuje Šarapova.
Odluka da pokrene sopstveni brend možda i nije toliko iznenađujuća kada se ima u vidu njena poslovna saradnja sa brojnim sponzorima.
Ruskinja je kreirala liniju cipela za Kol Han, a njene baletanke su bile jedan od najprodavanijih proizvoda te kompanije. Za Tag Heuer je dizajnirala liniju naočara za sunce, kreirala je i sopstvenu tenisku opremu za Najk, a najinteresantnija saradnja je bila sa čuvenim arhitektom Frenkom Gerijem, sa kojim je kreirala nakit za Tifani.
Želim da se moj brend razvija u više pravaca. Moda i kozmetika su moja strast, i mislim da tu postoji prostor za mene, kaže Šarapova.
Prema magazinu Forbs, Šarapova je prošle godine zaradila 26 miliona dolara, što joj je obezbedilo 22. mesto na Forbsovoj listi najplaćenijih sportista i poziciju prvoplasirane dame.