Tanjugu nagrada ‘Brand Leader Award’
Stručni kolegijum devete po redu Regionalne konferencije o agrobiznisu u regionu Jugoistočne Evrope odlučio je da nagradu "Brand leader award" dodeli novinskoj agenciji Tanjug.
U obrazloženju kolegijuma, kojim predsedava prof. dr Miladin Ševarlić, navedeno je da je Tanjug godinama sinonim za objektivnost, brzinu izveštavanja, profesionalizam…
Kroz dnevno emitovanje više od 400 informacija iz oblasti politike, privrede, društva, kulture i sporta, agencija je postala jedan od najvažnijih i najuticajnijih činilaca medijske scene Srbije, stoji u obrazloženju. Takođe se navodi da ekonomska redakcija Tanjuga "godinama aktivno i stručno prati i izveštava o svim privrednim događajima i kretanjima na domaćem, regionalnom i globalnom tržištu, čime daje najveći doprinos u informisanju javnosti o rezultatima i aktivnostima srpske privrede".
Nagrada "Brand leader award" dodeljuje se na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Nagrada se dodeljuje devet godina zaredom u cilju afirmacije najjistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju najviše standarde i unapređuju tržište.
Nagrada će biti uručena na svečanoj ceremoniji u okviru Regionalne konferencije "Agrobiznis: prirodni, tržišni i investicioni brend Jugoistočne Evrope", u sredu, 6. marta u Centru “Sava”.